|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hey again,
ik heb vele vragen over klaarkomene en zo en ook over als je menstruatie hebt. Iet anders bij mijn vriendin is de condoom blijven steken en .... Ik wil dat niet hebben maar gebeurt wel dat hij ff blijfft steken dan vingert hij en daarna .... HElp me ik heb nognog vragen mailme snel senel::::wendy_stevens@hotmail.com Ik heb ook msn help me Wendy |
![]() |
#2 |
Geen Super Lid
|
![]()
stel je vragen maar mooi hier ipv je mail steeds te plaatsen
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
idd tis toch anoniem en dan kan iedereen antwoorde en zijn mening geven... ge zult hier nie snel uitgelache worde ofzo want iedereen heeft probleme en vrage
|
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Als hij nou gewoon onthoudt dat ie dat ding moet vasthouden aan de rand wanneer jullie ermee ophouden, blijft dat toch niet stekenb, denk ik zo!
|
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
tjah sommige mense zijn vergeetachtig...
|
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
nu wees een bike duidelijker aub
|
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
op wa kunne we duidelijker zijn???
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
nee da funny duidelijker moet zijn
|
![]() |
#9 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ge moet echt nie verlegen zijn ofzo...
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
blablabla posts het maar als je het weet in een nieuwe topic met een hele mooie titel
![]() |