Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 19 September 2002, 11:07   #8
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik snap er ook geen fuck van. En mijn vervolg opleiding moet ik ook zelf betalen (of ik nou psychologie/studie tot het worden van putjesschepster/ of het conservatorium ga doen) dus waarom dan zo moeilijk doen. en mijn bedoeling van het conservatorium is niet eens uitvoerend musicus worden (optreden enzo) ik wil gewoon lesgeven in mijn favo instrument (gitaar!!!) en dan ook nog eens klassiek. Dus. maar goed

Maar Ryzer.. Jij bent pas 15, ik 17,5 da's wel een beetje een verschil dacht ik zo. Op je 15 doen ze altijd nog moeilijk (algemeen gesproken) bovendien ben je gigapuber en ik ben eigenlijk niet puber meer (ben volwassener dan mijn ouders helaas denken).

dus. maar tnx anyway enzo
  Met citaat antwoorden
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.