|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
-ik nu voort eerst sinds tijden 'officieel' weer eens weekend heb??
![]() ![]() -ik wel heb genoten afgelopen week in een schoollokaal?? -de 1e 9 mensen die binnenkwamen tijdens de 1e les allemaal van het vrouwelijk geslacht waren?? ![]() ![]() -ze dat nu nog steeds zijn?? ![]() -ik me tijdens de les niet al te goed kon concentreren?? -ik geen id heb hoe dat nou kwam?? ![]() -ik een gemiddelde van 75% dames niet echt gewend was op me vorige opleiding?? ![]() -het kennismaken dus zeer prettig was?? ![]() -het wel jammer is dat de meesten uit A'dam eo komen en een fout accentje hebben?? ![]() -ik dat er wel uit ga slaan?? ![]() ![]() -ik gister weer sinds 3 weken opt trainingsveld stond?? -ik weinig tot geen last had van mijn enkel?? -ik dus zondag ga spelen?? 8* -ik weer hoop op een linksbuitenplaats?? -ik de vorige keer nl nog niet al mijn kunsten had vertoond?? ![]() -vandaag ook weer een ritje op de racefiets werd gemaakt?? -ik mij moest inhouden omdat me pappie meeging?? -dat het tempo niet echt ten goede kwam?? -ik 95% op kop heb gereden?? -het toch nog redelijk hard ging?? -me pa vanavond heeeeel vroeg in slaap zal vallen?? ![]() -hehehehe ![]() ![]() -ikke de komende 2 avonden in R'dam zal vertoeven?? ![]() -ik vanavond naar Hollywood ga en morgen naar de KUIP?? -ik 2 topavonden verw8?? ![]() -ik me afvraag of bazziemans nog naar de KUIP gaan afreizen?? -ik het nu ga vragen?? - ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 20 September 2002 om 19:27 |
![]() |