|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- Dit alles me best wel mee valt van Bartje - Hokjesplaatsen een term is waarbij mensen andere mensen onterecht toevoegen tot een groep mensen? - Bartje dit bij mij doet bij de pauperds? - ik wat deze kwestie denk: "zand erover"? - ik Koen bijna niet ken? ![]() - me dus niet boeit wat je over Koen zegt? - de term hokjesplaatsen niet op s.com wordt gebruikt? - ik de hele dag niet op MSN kom? - ik me grote zorgen daarover maak aangezien mijn zusje en mijn moeder er wel op komen? - ik niet hoop dat er iets ergs met mijn MSN aan de hand is? - als dit over een paar dagen nog steeds zo is, ik overweeg om een nieuwe e-mail-account te maken? - ik me nu behoorlijk klote voel door dat MSN-gedoe? - ik gisteravond in plaats van sport heb gekeken naar de bios met wat vrienden ben geweest? - ik daarom pas om half 12 's avonds hoorde dat Claus is overleden? - ik nu dadelijk pas Studio Sport van gister ga kijken ![]() - ik hoop dat alle voetbalwedstrijden geweest waren voordat het programma werd onderbroken? - ik nu dus maar stop omdat ik sport wil kijken? |
|
![]() |