|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Mensen me hier op school vreemd aankijken dat ik de slappe lach kreeg van internet? - Ik nu met een rode kop zit? ![]() - Ik ook niet kan helpen dat er zulke naïeve mensen bestaan als Oizo? - Ik me afvraag of hij echt zo weinig thuis is? - Hij thuis achter zijn pc zit, slaapt en eet? - Hij DUS erg veel thuis is? - Gezien het feit hij 10 uur per dag achter zijn PC hangt? - Ik dit weet omdat jij ZO'N LANGE REPLY niet in 10 minuten typt? - Hij zelf zegt dat hij het liefst post over zijn eigen leven? - Ik dan nog liever ellelange reply's over vooroordelen lees ![]() - Oizo op alles, maar dan ook op WERKELIJK ALLES serieus reageert ![]() - Alleen RemCo en ik de schuld krijgen van vooroordelen ![]() - Er vast niet veel Lemmersen in Maastricht-Randwyck wonen? ![]() - Het dus echt niet zo moeilijk is om Oizo op te sporen? - Ik dit toch maar niet doe? - Ik namelijk bang ben voor de getrainde en gespierde Oizo? - Ik dat met de sterke Remco, stef, hugo en Bas wel durf? - Ik hen uitnodig om bij Oizo langs te komen? ![]() - Anke ook wel meemag? ![]() - Dit topic lagzaamerhand de titel 'Wist je dat Oizo..' mag krijgen? - Oizo eens uit moet scheien met zijn vooroordelen? - Wij namelijk niet vooroordelen; wij oordelen namelijk over hoe wij hem kennen? - We een redelijk beeld hebben van hem over MSN en het forum? - Hij daar op ons overkomt als een uiterst naief en dom persoon? - Wij dat oordeel best over hem mogen hebben? - Dat niets met hokjes plaatsen te maken heeft? - Ik van het weekend in Maastricht was? - Ik daar gewinkeld heb en een broek en 2 truien heb gekocht? - Mijn vriendin een jas, een sjaal en een blousje heeft geocht? - Ik vanaf Maastrcht Centraal door de wyckerbrugstraat naar de Grote Straat ben gelopen? - Ik ook niet zo thuis ben in randwyck? - Ik weet dat het MECC er ligt, het ziekenhuis en een deel van de Universiteit? - Ik Oizo niet heb gezien in de stad? - Mijn reply ook kansloos lang begint te worden? - Ik dus maar eens kap? - DE GROETEN AAN DE TOFFE PEER OIZO ![]() - En ![]() |
![]() |