|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik met veel verbazing de reply van Bartje heb gelezen? - ik me tijdens het lezen ontzettend kwaad op hem heb gemaakt? - ik niet nog alles weer wil gaan uitleggen? - hij antwoord op deze reply krijgt op MSN? - veel wat hij typt over mij niet waar is en niet gebaseerd is op feiten? - ik alles wel hier wil neerzetten, maar dat niet doe om twee redenen? - reden 1 is dat de heer Bartje dat persoonlijk op MSN krijgt te horen? - reden 2 is dat ik volgens anderen dan nog meer het topic verstier? - ik dus vanaf nu dit ga discussieren op MSN? - jullie van de ene kant dan wel tevreden zijn, nu ik jullie niet tot last ben? - jullie van de andere kant misschien wel "genieten" van deze discussie? - jullie het in dat opzicht heel jammer vinden dat ik ophoud met de discussie binnen dit topic? - ik gelukkig niet in de stad ben geweest zaterdagmiddag? - ik vandaag de hele dag heb gewerkt ![]() ![]() - ik nu ga afsluiten? - ik dat doe omdat ik niets meer weet en omdat ik hier geen zin meer in heb? - doei tot op MSN Bartje en degenen die ook de discussie met me willen aangaan |
![]() |