|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD..
- dit de Oizo-top 20 van de afgelopen week is? (per 11 oktober)Mijn top 20 per 11-10-2002: 1 (2) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje) 2 (4) Eminem – Cleaning Out My Closet 3 (1) Scooter - Nessaja 4 (7) Jan Wayne – Only You 5 (3) Avril Lavigne - Complicated 6 (15) T.A.T.U. – All The Things She Said 7 (6) Sugababes – Round Round 8 ( ![]() 9 (12) Pink – Just Like A Pill 10 (5) Drunkenmonkey – “E” 11 (-) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’ 12 (16) Junior Senior – Move You Feet 13 (11) Atomic Kitten – The Tide Is High 14 (17) Gebroeders Ko – Ik Heb Een Toeter Op Mijn Waterscooter 15 (-) Parla & Pardoux – Forever And Ever 16 (9) J.C.A. – I Begin To Wonder 17 (10) In-grid – Tu Es Foutu 18 (14) Sarah Connor feat. Wyclef Jean – One Nite Stand 19 (-) Krezip – You Can Say 20 (13) K-otic – I Surrender - Eve met Alicia Keys de klappeerrrrrr van de week is? - Ik mij afvraag of deze lijst ook wordt uitgezonden? (op radio maastrcht ofzo?) - Wij nu wel lachen, maar Oizo later staat te draaien in een club op Ibiza? - Hij dan ons uitlacht? - Dit nog enkele quotes zijn uit de CU2-page van Marc? - Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Pfff verschilt van 11 uur tot 1 uur. Ligt eraan of ik nog muziek luister in bed. En vrijdagavond wordt het heel soms stappen. -------> Hier staat heeel soms? terwijl Oizo Stef tuur en mij uitlachte toen wij eens niet waren stappen? - Deze is nog wel t leukst: Het meest beschamende moment van je leven: Al die keren waar ik me voor lul voel gezet en dat zijn er heeeeeel wat - Gelukkig ziet oizo dat zelf ook wel in ![]() - Oizo ook niet tegen kietelen kan? Waar kan je niet tegen: Kietelen en irritante mensen die me voortdurend liggen te bezeiken, af en toe mag wel, maar voortdurend opmerkingen maken nee... - Ik me afvraag wat met dat laatste bedoelt wordt? ![]() - Dit mijn Oizo-journaal voorlopig was? - De lol er nl anders af is? - ![]() |
![]() |