|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- er nog genoeg mensen hierow zijn die op s.com kijken? ![]() ![]() - ik nu risico loop dat mijn profiel op het fotoboek weggaat? - ik risico loop omdat rekz ze hier op heeft gezet? - me eigenlijk niet zo veel boeit? - ik wel nog naar een foto-uploadsite zoek? - ik die hangmat niet had opgehangen? - die hangmat van de vriend van mijn zusje was? - dit een sporadische keer was dat ik erin lag? - vlak nadat deze foto getrokken was om de hoek een busje met een paar gekke Franse vakantievrienden aan kwam scheuren en die Fransen me natspoten met SuperSoakers? ![]() - op de camping gewoon kraampjes stonden waar je dingen kon kopen? - je genoeg van die illegale zooi in Frankrijk hebt ![]() - ze die kraampjes altijd bijhet zwembad neerzetten? - wij die vlak naast het zwembad lagen? - ik op die foto van die quad nog stilstond? ![]() - mijn zusje daar achter stil stond? ![]() - ze op haar schoot ons kewle Franse buurjongetje had? - hij Naton heette? - Liverpool mijn favo buitenlandse club is? - ik ook hoop dat het hoofdstuk Oizo nu afgesloten is? ![]() Laatst aangepast door Oizo : 15 October 2002 om 21:37 |
![]() |