|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Wjd..
- meteen een stuk achterligt als je tentamenweek hebt en dus even wat WJD's mist? ![]() ![]() ![]() - het gedoe met Oizo bijvoorbeeld een beetje langs me heen gaat hehe - ik maar eens alles moet doorlezen zo - of kijken hoever ik kom ![]() - ik erbij blijf dat het misschien verstandig is niet alles serieus te nemen - Marc dit inmiddels ook door lijkt te hebben ![]() - Bartje en Oizo wel wjd's moeten maken natuurlijk ![]() - die oude historische namen wel leuk zijn - ik me alleen afvraag of men niet gewoon zijn/haar naam kan veranderen? ![]() - ik TN bij deze ook nog een keer feliciteer - het topic daarover helaas is weggehaald - de meeting foto's van Amsterdam gaaf zijn 8* - Ik me afvraag waarom dat topic van Bas is weggehaald - Bas anders maar even een nieuw topicje moet openen in sport of foto forum - ik zonet GS en NE tentamens had - vooral Nederlands klote was, omdat het over een vaag boek ging ![]() - ik morgen vrij heb, en op vrijdag EC1,2 - ik na dat tentamen genoeg tijd heb om naar Bas en stef te gaan - me afvraag of er al plannen zijn voor vrijdag? - ik dit wel te horen krijg nog van Bas en/of Stef ![]() - ik hoop Bon ook te zien - dit zeker moet lukken - ik de zaterdag na Graafschap - NEC op vakantie ga naar Frankrijk? - deze wjd iets te lang wordt - ik zo dus maar eens ga eten en een eitje bakken voor mezelf ![]() |
![]() |