|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 |
Guest
|
![]()
Ik was 14. Bijna 15 toen ik het voor de eerste keer met mijn (half jaar oudere) vriendin deed
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Guest
|
![]()
Ik was 14. Maar ik had toen een jaar met mijn toenmalige vriendje. We wilden beide het echt doen, dus hadden we er absoluut geen spijt van
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en dan heb je er meestal geen spijt van =] ![]() en ja rick je moet niet zo lopen zeuren ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Guest
|
![]() Citaat:
je voelt wel meestal van jezelf da je der klaar voor zijt... het kan langer duren, korter, heeft veel met jezelf te maken en niet met je vrienden en zelf je vriendje (vriendin) ... vind ik persoonlijk |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 |
Guest
|
![]()
Ryzer weet dat ik er niet voor klaar ben atm... hij respecteerd m'n mening en daar ben ik heel blij om... ik zal klaar zijn wanneer ik me er klaar voor voeld en hem is wel geduldig genoeg
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Über Mensch
|
![]()
duidelijk oude generatie hiero --> ik was 16
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik zei dat ik er klaar voor was, niet dat ik er echte drang naar heb ![]() Trouwens, ik wil liever eerst meerdere stappe zette en nie teveel springen in onze relatie, ze weet welke stappe ik bedoel (tenzij ze weer verkeerde dinge gaat denke ![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Guest
|
![]()
Sorry heb ik niet echt ervaring mee.
Ben 13 he ![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Guest
|
![]()
Ik was 12, bijna 13....
maar ik ben nog steeds met dat vriendje samen... DUs nu heb ik er echt geen spijt van maar mochten we niet meer samen geweest zijn dan ging ik het wel spijtig gevonden hebben... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
gisterenavond was 't m'n eerste keer. ik ben 16.