|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- het weekend al weer ruimschoots voorbij is? ![]() - ik vandaag de hele dag heb gewerkt op de stage? - het morgen waarschijnlijk wat slaapverwekkender op de stage gaat worden? - ik vandaag ook maar eens de foto's van de zomervakantie heb ingeplakt? ![]() - die dus daar al maanden lagen? - ik in het weekend weer spontaan een bloedneus kreeg? - ik weer flink ben gaan stappen in de gezelligste stad van Nederland zaterdag? - ik in Lavita, la Cloche, de Nachtwacht, Celabration, de Alla en de Metamorfoos ben geweest? - ik Celabration nog steeds het leukst vind? ![]() - de Meta een stomme zittent is? ![]() - het over het algemeen een zeer gezellige avond was? - we niet gebruik hebben gemaakt van het uurtje extra stappen omdat de klok vooruit ging? ![]() - ik zaterdag veel oude bekenden heb gezien? - ik een vage vriend gisteravond op TV heb gezien bij L1-sport? - hij voor het hek in het Top Oss stadion stond te juichen? ![]() ![]() - ik nog steeds niet mijn naam heb veranderd in Mr.Oizo? - ik ook niet weet of ik een nieuwe naam mot aanmaken of dat dat automatisch gebeurd? - ik daarover uitleg wil? - als ik uitleg heb gekregen, ik mijn naam dan best wel zal veranderen? - mijn zusje gisteren aan een danswedstrijd heeft meegedaan in Den Bosch? - ze met haar vriend 2e zijn geworden? ![]() - ze de week ervoor 5e waren geworden bij een wedstrijd in Papendal? - ik niet denk dat @j@kkes gaat winnen in Kirchroa? - ik wel denk dat MVV vrijdag gaat winnen van Helmond Sport? - dit het Oizo-journaal was van maandag 28 oktober en dat ik de dames en heren dus een goedenavond wens? ![]() ![]() |
![]() |