|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
- Ik net terugzijn van NK voorwedstrijden?
![]() - de 3 partijen van vandaag alle 3 door mij gewonnen zijn? ![]() ![]() - de kans op een hoge plek in een NK voor mij wel in het verschiet ligt als ik zo goed blijf presteren in de 4e klasse? - ik met deze moyenne zo door kan promoveren naar de 2e klasse? ![]() - er dan volgend jaar wel een langere weg af te leggen is omdat ik dan officieel geen jeugd mee ben. ![]() - het dus dan moeilijker word? - ik dus dit jaar maar Nederlands Kampioen moet worden. ![]() - whieeeuww ![]() - maandag een tentamen is? ![]() - ik niet uit zou gaan vanavond? ![]() - er dan maar een bezoek gebracht gaat worden aan cafe de Wit? ![]() - Deze fotoot vorige week genomen is tijdens mijn werk met de proms van Heiloo? - Ik diegene met het amsteloverhemd ben? - het daar wel toffies was? - er nog veel meer fotoots gemaakt zijn met ikke erop? - daar nog ffkes op gewacht moet worden. ![]() - het levensverhaal van Oizo trouwens wel boeiend is? - Rempje sinds kort een digicam heeft? ![]() ![]() - Er komende woensdag maar 1 CL wedstrijd gespeeld gaat worden? - ik ff vergeten ben welke. - magoehh, ik gaat er weer mee kappen. ![]() - Ja tiba loebloe.
|
|