|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik gister in de Peppermill was? ![]() - het ontzettend tof was? ![]() - een vriend van me op het laatste van de avond ruzie zocht? - dat de derde achtereenvolgende week was dat dat gebeurde? - ik daar schijtziek van wordt? - de anderen van onze groep namelijk komen voor de gezelligheid? - daar veel lekkere meiden waren? ![]() - we lekker hebben meegezongen op een Maastrichts carnavalsliedje? - een niet zo snuggere meid toen tegen ons zei dat we in de Mini Playback Show konden? ![]() - ik toen al meteen mezelf als Jantje Smit voor me zag? ![]() - ik haar ff heb teruggepakt door te zeggen: "das meer iets voor jou, wij zingen liever live!" ![]() - ik weer meer pils op had dan gemiddeld? - ik er daarom er aan zit te denken binnenkort weer alleen maar op een avond mixjes te gaan drinken? ![]() - dat dan vooral Malibu-cola is? - dat lekker zuipt? ![]() - ik met 2 vrienden werd gefotografeerd in de Peppermill? ![]() - die foto nu op hun site staat? - ik volgende week weer naar Mestreech ga? - Mestreech nog altijd de gezelligste plaats van Nederland blijft? - het weekend al weer voorbij is? ![]() - ik morgen weer veel te doen krijg op mijn stage? - ik al 4 avonden lang laat in bed lag? - ik daarom nu eens vroeg ga slapen? - daarom deze reply weer ten einde is? - truste ![]() |
![]() |