|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WJD:
- Reyners eindelijk weg is bij MVV? - ze beter tussen Reyners en Elsen van functie hadden kunnen wisselen? - de trainerswissel wel een goed resultaat heeft gehad? - we gister namelijk voor de Amstel Cup in een thriller wonnen van Top Oss? - ik er uiteraard bij was? - er wel 1000 mensen in het stadion zaten (WOW! ![]() - het een superleuke wedstrijd was? - ik geen details ga vertellen omdat ik dan over een uur hier nog aan zit te typen? ![]() - ik dat jullie dus liever bespaar? ![]() - ik van tevoren wel een andere wedstrijd had verwacht? - vanaf vorige week vrijdag de DJ van cafe Celabration in de Geusslt draait? - we nu dus eens wat betere muziek krijgen tijdens de rust dan dat duffe gezang van 1 of andere onbekende? - RemCo weer online komt? ![]() - 1 iemand die werkt in de Celabraion bij mij dezelfde opleiding doet op school? ![]() - Danny Wintjens keeper nr. 1 voor mij is? - ik dat al voor het seizoen heb aangegeven? - ik dat dus niet baseer vanwege 1 gestopt balletje van Misha Rook? - ik er gistermiddag pas achterkwam dat geen Champions League deze week was? ![]() - ik het toch nie meer echt 100% volg? - ik er ook niet echt tijd voor heb? - ik liever naar samenvattingen van wedstrijden kijk dan naar live wedstrijden omdat de kans bestaat dat ik dan in slaap val (behalve in het MVV-stadion, want dan zing ik uit volle borst mee)? - Zaagmanzzzzzzzzz ook online is? ![]() - ik denk dat Roda en @j@kkes 1-1 spelen overmorgen? - ik voel dat PSV zaterdag thuis van Heerenveen gaat verliezen? ![]() - Feyenoord wel een makkie heeft aan Zwolle? - Feyenoord dus weer korter bij komt volgend weekend als dit allemaal uitkomt? - het dan dus weer spannender wordt ![]() - ik vrees dat MVV uit bij Emmen zaterdag gaat verliezen met 2-0? - Emmen namelijk de koploper is? - ik niet weet wat ze vanavond tegen Grunn gemaakt hebben? - ik hoop dat we de volgende ronde in de Amstel Cup thuis spelen? - ik dan stiekem hoop op MVV-Feyenoord of MVV-Roda? ![]() ![]() ![]() - PSV-Feyenoord binnenkort ook weer gespeeld wordt? - ik een draak van een wedstrijd voorspel die in 0-0 eindigt? - ik weer 3 dagen hard heb gewerkt op mijn stage? - ik vanavond maar es nie gefitnesst heb? - ik zaterdag maar weer ga fitnessen? - ik morgenavond een feessie heb bij een vriend? - ik dan mogelijk nie online ben? - het ook weer tegen Sinterklaas aan loopt? ![]() - ik me afvraag of jullie naar de intocht gaan kijken? ![]() - ik zaterdagavond weer lekker ga feesten? - ik hoop dat we ook ff dan inwandelen bij de Nachtwacht? - ik de reden niet noem ![]() ![]() - dit weer een lange WJD was? - ik nu maares ga stoppen? - slaap lekker ![]() |
![]() |