|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
WJD:
- het vandaag "d'n ilfde vaan d'n ilfde is"? ![]() - HET CARNAVALSSEIZOEN DUS WEER BEGONNEN IS?!?!?! ![]() - ik me nu al weer vet verheug op carnaval? - ik een aardig weekend heb gehad? - ik nix hoefde te doen aan mijn stageverslag? - ik dat niet deed omdat ik op mijn stage al daaraan gewerkt had? - ik voor de rest lekker relaxed achter de comp heb gezeten in het weekend? - ik uiteraard zaterdagavond ook op stap ben geweest? - ik in Lavita, Celabration en La Cloche ben geweest? - in Lavita van de week 6 Algerijnen waren opgepakt die banden hadden met Al Qaeda? - het dus ook spookt in de gezelligste stad van Nederland? - de Cella rulezzzzzz?!?!?! - mijn twee beste maatjes niet uit gingen? - ik dat niet erg vond? - ik me redelijk heb ingehouden wat alcohol betreft zaterdag? - ik van het weekend ook nog een CD'tje heb gebrand? - ik ook nog gefitnesst heb dit weekend? - mijn spieren in ontwikkeling zijn? - MVV ook nog eens niet verloor dit weekend? - dat dus ook een meevaller was? - ze gelijk speelden tegen de koploper Emmen? - dat voor een ploeg op de 17e plaats dus qua resultaat goed is? ![]() - ze nu 16e staan? ![]() - het qua spel minder was zaterdag? - Emmen Donny de Groot, de topscorer, nodig miste? - MVV 5 verdedigers had opgesteld? - MVV het moest doen zonder hun eerste twee keepers? - daarom een knaap van 17 jaar in het doel moest staan? - zijn naam Tom Muyters is? - hij vorig seizoen ook uitgerekend in deze wedstrijd zijn debuut maakte? - hij toen 3 goals om zijn oren kreeg? - hij zaterdag een fantastische wedstrijd keepte? - hij onder anderen een penalty stopte? - we vrijdag thuis tegen Volendam motten? - me dat een eitje lijkt? - aangezien de amateurs van AGOVV en Fortuna ( ) daar ook van kunnen winnen?- iedere wedstrijd toch op zich staat? - dit Zaagmanz's nieuwe look is? ![]() - hij al aan carnaval begonnen is? ![]() - ik graag jullie commentaar wil horen? - ik nu maares weer verder ga surfen? - dit dus het Oizo-journaal was van 11 november 2002? - u allen een goeie avond en welterusten wens? -
Laatst aangepast door Oizo : 11 November 2002 om 22:29 |
|