|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- hier weer een reply komt waar jullie met smacht op zaten te wachten??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - ik gister weer naar mijn cluppie ben gaan kijken? - Bartje bijna in het Volendam-vak was beland? ![]() - hij toch niet is gekomen? ![]() - ik me afvraag hoe het met hem was afgelopen als-ie in vak B van de Celebration Tribune had gezeten? ![]() ![]() - ik in het vak er naast altijd zit? ![]() - het weer een vrij goed sfeertje gister was? - toch de supporters halverwege de tweede helft wat uit verveling gingen zich in plaats van uit strijd? - het namelijk een vreselijk saaie wedstrijd was? - Volendam een tikkeltje beter was? - zij enkele kansjes kregen in de eerste helft in de persoon van Esajas en Faria? - Heymans het meest gevaarlijk was voor MVV met een vrije trap en een vrije doortocht op de goal waarbij hij een beweging te veel maakte? - Gerets en Mutsaers terug waren van blessures? - ze daarom op de bank zaten? - ook Van Dooren op de bank zat? ![]() - Ralf een echte sjeng is? ![]() - we dus niet alleen Belgen in ons elftal hebben? ![]() - de tweede helft hetzelfde slaapverwekkende beeld vertoonde? - Volendam toch minder gevaarlijk was? - Taiwo, Heymans en Wau de grootste kansen kregen in de tweede helft? - het op een typische 0-0-wedstrijd af ging stevenen? - daarom de supporters maar "alles of niets" gingen scanderen? - het niets werd? ![]() - het namelijk Luirink was die een vrije trap in de allerlaatste minuut binnen schoot? - ik van tevoren had ged8 dat we wel ff met 2-0 zouden winnen? - ik me schaam dat Fortuna en AGOVV hier wel van gewonnen hebben? ![]() - Fortuna ook in de laatste minuut verloor uit een vrije trap tegen Go Ahead? ![]() ![]() ![]() - wij daar volgende week tegen motten (uit)? - dat een zware kluif wordt? ![]() - we toch gisteren veel strijd hebben geleverd? - er gister een paar rijen boven me een aantal vet irritante kindertjes van 5 jaar zaten? - ik het wel irri vond maar van de andere kant d8 van: "zo ben ik ook geweest"? ![]() - in de 70e minuut een wissel plaatsvond bij Volendam? - voor Ouhsaine namelijk ene Jan Smit inviel? ![]() ![]() - ik toch 90 minuten lang op de tribune heb gezeten en niet op het veld heb gestaan? ![]() - ik denk dat het de echte Jantje niet was? ![]() - hij namelijk niet zingend over het veld liep? - hij anders wel in de rust een liedje had gezongen? - ik toch liever luister naar de muziek van de DJ van de Celebration? ![]() - ik er vanavond weer zit? ![]() - ik niet precies weet of ik alleen in Maastricht blijf vanavond? - ik vanochtend weer ben gaan fitnessen? - ik dat woensdagavond dat ook heb gedaan? - ik daar voor het eerst een meissie heb gezien waarmee ik niet echt zo'n florisante band heb? ![]() - die ook altijd in de Cella zit? ![]() - het gister oeisaai was op mijn stage? ![]() - ik het de dagen ervoor wel druk heb gehad op mijn stage? - mijn stageverslag lekker opschiet? ![]() - ik een 7 had voor de tussenbeoordeling van de stage? - ik de stage dus wel haal? ![]() - me opeens nix neer te binnen schiet? ![]() - ik daarom maares een eind maak aan deze reply? ![]() - jullie nu zeker wel staan te huilen? ![]() - JA SORRY JONGENS!!! ![]() ![]() Laatst aangepast door Oizo : 16 November 2002 om 14:03 |
![]() |