|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
WJD:
- Eindhoof net 1-2 maakt tegen Feyenerd? - het dus nog spannend wordt? - ze 2-2 motten maken? - ik dan tenminste 1 puntje krijgt van het voorspeltopic van s.com? - ik namelijk 0-0 had gegokt? - ik had voorspeld op een slaapverwekkende wedstrijd? - we over de 1000 zijn? - we gewoon lekker door gaan? ![]() - ik die reply's tussen Bartje en RemCo wel geinig vond? - ik me toch af zit te vragen wat je in de nacht van zaterdag op zondag thuis achter je comp mot doen? - overigens iedereen dat zelf mot weten? - de Cella op zaterdagavond toch een stuk gezelliger is dan voor je comp? - Robben net een grote kans kreeg? ![]() - ik inderdaad op het moment van de 1000e reply in de Cella zat? - ik me vet goed vermaakt heb gister? - er weer een hele lading bier, Schminoff Ice en Malibu-cola in is gegaan? - ik me toch redelijk nuchter voelde toen ik thuis kwam? - we de avond gister begonnen in Lavita (ons vaste beginpunt)? - het personeel daar verkleed was als zwarte pieten? - het toch vrij druk was in Lavita? - we met een hele grote groep vrienden er waren? - mijn zussie ook mee was? - ze ondanks dat ze 16 is toch de Cella in kwam? - de muziek wat minder was in het eerste uur van de Cella toen ik er was? - het daarna vet gezelliger werd? - ik denk dat ik me weken nie meer zo heb uitgeleefd? ![]() - we rond 1 uur naar de Alla gingen? - het daar superdruk was? - we daarvoor nog in de Platielstraat een ruzietje zagen? - ik eigenlijk al om 3 uur de n8bus wilde pakken naar huis? - ik stiekem daarvoor nog in mijn 1tje ff de N8w8 in wilde op de Markt? ![]() - daar namelijk een heel leuk meissie altijd zit? - mijn vrienden toch maar zaten te zeuren dat ik in de Alla moest blijven? - ik bij iemand achterop de fiets terug naar huis kon? - ik me niet wilde laten kennen en dus bij mijn vrienden bleef? - we na de Alla nog ff terug gingen naar de Cella? - mijn geld toen weer bijna op was? - we om 4 uur naar huis gingen met de fiets? - ik half 5 thuis was? - ik 5 uur in bed lag? - ik in dat half uurtje nog ff wilde TV kijken en zien wat de topper )( )Groningen-De Graafschap was geworden?- ik ook had voorspeld dat Groningen zou winnen? - ik om 5 uur dus maar eens mijn bed ging opzoeken? - ik voor twaalven al weer op was? - ik toch redelijk fit voel? - ik maares weer ga stoppen? OHOHOHOHOHOH! ![]() - doei en zuip ze nog
|
|