|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik wel in orde ben? ![]() - hier dus weer een Oizo-journaaltje komt? - Moffenland-Egoland 1-3 staat? ![]() - ik ff die foto van de Celabration Tribune ff MOEST laten zien? ![]() ![]() - het daarom een verkorte reply was? - ik eigenlijk ook niet veel boeiends te vertellen heb op dit moment? - ik vandaag eens een keer het fitnessen heb overgeslagen? - ik me afvraag wat slaaptijden betreft wat jullie laat vinden? - ik elke dag door de week half 7 op mot? - ik daarom altijd tussen 11 uur en half 12 probeer te gaan slapen? ![]() - ik dus soms vet moe ben? - ik toch lekker in het weekend uit mijn dak ga? ![]() - ik dat komend weekend ook weer doe? - ik betwijfel of dat wel de Cella wordt? - een vriend namelijk zaterdag naar de Mondial wil? ![]() - ik dus niet zeker weet waar ik heen ga zaterdag? - zaterdag altijd vaste prik is wat uitgaan betreft? - ik volgend jaar ook een aantal keer waarschijnlijk op vrijdag uitga? ![]() - ik dan namelijk wat meer tijd heb? - ik misschien ook binnenkort naar de Platte Zaal ga? ![]() - daar dan Apres Ski Party is? - een vriend van me binnenkort ook een zaterdagavond zijn verjaardag houdt? - tenminste dat zegt-ie, hij lult zo veel ![]() - de Cella dus misschien de komende weken op een laag Phitje ( ![]() - ik toch op dit moment het liefst in Maastricht uit wil? - de reden daarvan ik voor mezelf houd? - het me niet zou verbazen dat jullie achter mijn rug om een bijeenkomst in Maastricht organiseren en dan allemaal op een zaterdagavond opeens voor mijn neus staan in de Cella? ![]() - (ow shit nu heb ik jullie op een idee gebr8 ![]() ![]() - jullie mogen doen wat jullie willen? - het me toch geen ene f*ck boeit? ![]() ![]() - jullie me toch wel achteraf aardige gozers lijken? - dit weer een Oizo-journaaltje was? - dus weer lekker ga stoppuhuh? ![]() - snurk lekker verder, want jullie zijn vast in slaap gevallen! ![]() ![]() |
![]() |