|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
- Bartje er volgens mij nog echt een sport van gaat maken?
![]() - er in de Delftse TU niets te beleven viel? ![]() - ik maar denk dat ik daar een opleiding ga volgen omdat t er stukken simpeler uit ziet dan een HBO opleiding? ![]() - er wel veel rare snuiters rondlopen op een Universiteit? - ik nog langs het pleintje waar Clausje ligt ben geweest? - ik volop in beeld van de TV zou hebben gestaan als vandaag de begrafenis van die Kerl was? ![]() ![]() - Phit zich afvraagt of hij de mogelijkheid heeft om mee te mogen doen met de Achmea-Bruggers-Kennis quizz? ![]() - ik dat dan dik zal winnen? (wat een makkelijk programmatje zeg) - ik die 250000 euro ook wel goed kan gebruiken? - het een vraag is of Remmie het al heeft goedgepraat met Anke? ![]() - Anke dankzij hem gister 3 uur te vroeg in Amsterdam was? - ze mij vertelde dat ze heeeeeeeeel erg boos is op Co? - Rem op msn maar geen antwoord op die vraag geeft? - het dus wel niet zou zijn? ![]() - Rem misschien niet eens welkom is bij een volgende meeting als Anke komt? - ik volgens mij de boel een beetje loop op te blazen? <-- (blaas smiley)- het zonde is dat Valencia alsnog de 1-1 maakte? - Newcastle dik is weggespeeld door Inter? ![]() - dat wel wat zegt over hoe erg Ajax Newcastle wel niet weg zou spelen? ![]() - me zusje de poes aan het pesten is? - jodenbroer het niet echt aardig vindt van haar? ![]() - het arme beestje nl al 17 jaren oud is? - we voor deze poes eerst een echte dikkie dik hadden? - ik niet moe ben en toch graag wil slapen? - er hier een duitser op de bank legt te maffen? - Remmie en bon deze duitser wel kennen? - toedels de inboedels.
Laatst aangepast door The Phit : 27 November 2002 om 23:55 |
|