|
|||||||
| Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
Opzich vind ik de SP geen verkeerde partij, alleen lopen ze nu ten koste van GRLNKS populistisch te lullen, dat staat me tegen
Kstem gewoon GroenLinks! |
|