|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-steffie wel op de RAND VAN DE AFGROND stond?? -ik de beslissende bal had MOETEN maken?? -ik toen op 1mm die bal miste?? -hij iets te hard gespeeld was?? -....waardoor hij in een verkeerd gat rolde?!?!? ![]() -steffie dus eigenlijk gewoon werd weggespeeld en won met een mazzeltje?? ![]() -stef me beltoon niet mooivind?? ![]() -hij zei dat er allemaal mensen in de trein link naar mij keken toen ie afging?? ![]() -ik schijt heb aan al die amsterdammers?? ![]() -ik vanzelf wel weer een klap voor me bek zal krijgen?? -dit dan wel op de dag van een topper moet zijn?? -Feyenoord die dan nl wint?? ![]() -ik de afgelopen dagen ben gestalkt door een smsslet?? ![]() -het nu gelukkig voorbij is?? -ik gister me middag heb doorgebracht met 2 lekkere dingen?? ![]() -steffieeee ![]() -savonds dus ff het zwembad werd bezocht?? -het daar echt 61 graden was?? ![]() -de training weinig voorstelde?? -we dan ook nooooooit meer komen kijken?? ![]() -ankie wel beetje vedette neigingen heeft?? ![]() -het kleine meisje een beetje als een grote mevrouw door het zwembad heen dartelt?? ![]() -het vast komt door de amsterdamse omgeving?? ![]() -dit verhaaltje een beetje lang wordt en het op een OIZO-journaal gaat lijken?? -the end ![]() |
|
![]() |