|
|||||||
| Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
| Bekijk resultaten enquête: Economie of Milieu | |||
| Economie |
|
4 | 26,67% |
| Milieu |
|
6 | 40,00% |
| Anders nl. |
|
5 | 33,33% |
| Stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#17 | |
|
Nostalgisch lid
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
|
Citaat:
![]() Ik vind zoals eerder gezegd dat de Economie en het Milieu los van elkaar zijn. Tis niet zo of een goede economie en een slecht milieu, of andersom. Maar ff een vraag is er echt aangetoond dat de temperatuursstijgingen komen door het broeikaseffect? Ik heb altijd begrepen dat dit een veronderstelling was. Ook als je het klimaat over de eeuwen heen ziet zit daar een duidelijk golfbeweging. Niet dat CFK's geen oorzaak (kunnen) zijn, het is toch niet de oorzaak of de enige oorzaak??
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!" |
|
|
|
|