|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
Bekijk resultaten enquête: . | |||
ja , ze moeten ze opsluiten |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 15,69% |
nee , maar er moet wel iets aan gedaan worden |
34 | 66,67% |
mij boeit het niet , ik heb geen mening want die hebben mijn vrienden al... |
0 | 0% |
nee joh , ik ben zelf de grootste rassist ooit. |
9 | 17,65% |
Stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]()
vanaf nu is een aanval op spel- en/of typfouten niet (meer) toegestaan.
|
![]() |
![]() |
#52 |
Guest
|
![]()
heb op de 2e gestemd.. ik vind het wel schandalig wanneer iemand rascistische opmerkingen heeft vanwege huidskleur of geloof... maar vind niet dat diegene achter slot en grendel moet... gewoon paar uurtjes taakstraf (het liefst werkend met donkere mensen
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Verder was het geen aanval, Fade... Ik wees KK alleen maar op haar fout, nadat ik inhoudelijk mijn mening had gegeven over haar stelling.... Amen ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
En zoniet? Dan maar weer een weekje opsluiten?? ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Guest
|
![]()
is der zo geen wet van vrij meningsuiting???
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zucht....... |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Guest
|
![]()
ja se mogen er wel wat aan doen
maar dat lukt tog nooit sijn so veel racisten op de aarde te veel daar ken je sowiesow weinig aan doen maar als je er last van hebt is ut wel irri majah gewoon je nie aan trekken en racisten geen aandacht gefen sauw ook helpen majah ach sow als die lied kut marokannen vind ik ook nie echt kloppuh stookt meer ruzie op majah zo als ik sei valt weining aan te doen |
![]() |
![]() |
#60 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en natuurlijk is er wel wat aan te doen, we hebben het juist over WAT we eraan willen doen... maar vind nog steeds dat het IIG niet verboden moet worden, dan raak je alleen maar de controle kwijt... |
|
![]() |
![]() |
#61 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ontopic. Ik wilde eerst voor optie 3 gaan, mij boeit het namelijk echt niet, enkel dat 'want mijn vrienden hebben er al een mening over' gaf me een nare bijsmaak en ik heb toen maar voor 2 gekozen. Maar goed, hoe wil je iemand gaan opsluiten voor zijn of haar denkbeelden? Pas als je ze naar buiten brengt kun je er iets aan doen. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Er zijn zoveel racisten op de aarde, te veel, daar kun je sowieso weinig aan doen. Maar als je er last van hebt is het wel irritant. Maar ja gewoon niets van aan trekken en racisten geen aandacht geven zou ook helpen. Maar ja ach, zoals het lied Kut Marrokkanen vind ik ook niet echt kloppen, dat roept meer agressie op. Maar ja zoals ik al zei, er valt weinig aan te doen. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Guest
|
![]()
Dit is belachelijk!!! Je wordt nooit geboren als racist. Om een racist te zijn moet ook eens gekeken waarom die mensen racist zijn. Ligt het misschien ook niet aan de manier waarop we soms geconfronteerd worden met de vreemdelingen. Op fuifen kun je bijna niet rustig feesten zonder een vechtpartij. Vroeger toen hier bijna geen vreemdelingen waren maakten we zoiets nooit mee. Ik geef totaal de schuld niet aan de vreemdelingen. Ben ook totaal geen racist. Heb zelfs neger vrienden. Maar iemand doen boeten omwillen van z'n vrije meningsuiting is idioot. Er moet eerst gekeken worden naar diegene die aanzetten tot het racisme. Vreemdelingen die zich niet willen aanpassen aan de wetten en regels van de samenleving. En de echte voorstanders van het racisme zullen dan ook minder racistisch worden als de vreemdelingen zich gedragen.
|
![]() |