|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
- ten 1e iedereen nog eens een plesante 2003.
![]() - Bobs wederom zeer geslaagd was. ![]() - dit jaar hetzelfde ging als vorig jaar? ![]() - alleen dan aan andere kant van podium en dan een tikje pikanter? ![]() - gister met me zusters verjaardag ook zeer gezellig was? - ik nu zo'n beetje wel weet waarom ik nooit in Heiloo mijn vaste stamkroeg zal vinden? ![]() - ik dat nl ff vergeten was en gezellig met me zus naar cafe de wit ging? - daar ook nooit familie van mij (behalve me zus) zal uitgaan, gezien ze daar eerder achter de tap staan? - mijn goede voornemen dit jaar zal zijn dat ik wat minder naar de kroeg ga? - er gewoon wat vrijdagen geknipt gaan worden? ![]() - trouwens: me 5 jaar oude vuurwerk deed het nog. ![]() - volgend jaar weer? ![]() - we van plan zijn een ramteam op te zetten in Heiloo? - lamdebielen gister papa Jan (zwarma) hebben geslagen? ![]() - die lamdebielen echt super mega fucking kanker godverdomme echt super mega klote kankaaaaah ziek in hun kankerige kutkoppen zijn? ![]() - ivm met nog lopende rechtzaken dit alleen maar in voordeel zal gaan uitkeren? Laatst aangepast door The Phit : 2 January 2003 om 12:19 |
![]() |