|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
- ik net zie dat PSV 15 januari tegen Fenerbahce gaat ballen
![]() - ik dat leuk vind omdat mijn (Roemeense) exvakantievriendje (hoe noem je zoiets ![]() - hij sinds kort bij t 1e zit - hij weet dat ie Bruggink niet mag schoppen ![]() ... de rest ook niet - de wedstrijd jammer genoeg in Turkije is ![]() - ik verder me een beetje kut voel omdat ik gister op de training ben dubbelgeklapperd op de trampoline - ik salto's achterwaarts aan het maken was tot ruglanding, als een soort voorbereiding/warming upje voor anderhalve/tweeenhalve salto achterwaarts van de plank - ik een beetje te vee l vaart over had en mn benen dus doorvlogen terwijl mn rug en nek wel graag wilden stoppen ![]() ...krak - ik nu maar niet getraind heb - ik het morgen weer ga proberen - ik nog onwijs veel moet lere nvoor een tentamen volgende week - het totaal niet interessant is - het moeilijkste boek ook nog es in t Engels is - ik er helemaal gestoord van word - het nu tijd is om mn bedje op te zoeken - ik er morgen om 6 uur uit moet - ik hoop dat TUur een leuke verjaardag heeft gehad |
![]() |