|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- Kezmannetje ook heb liggen zagen?
![]() - ik net toch stukkkken beter heb kenne phitten dan bij bas thuis? ![]() - het veel comfortabeler is met 3 kussens te pitten dan met 1 duntje? ![]() - Rem de kussen in zn oogje kreeg? - de vorige keer een vinger in de mijnes raakte? ![]() - er wel een mooie actie foto van dat gevecht is gemaakt. ![]() ![]() - NEC vandaag zou spelen tegen Fenerbache? - die ***turken hebben afgezegd en een ander Rusissche club het in Alanya gaat opnemen tegen NEC. Dit FC Zenit is? ![]() - hier NEC verblijft? ![]() - Rem een Vitesse shawl omhad in de trein? - het net leek of er een Vietstasser en een NEC'er naast elkaar zaten zonder ruzie? ![]() - ik zowaar niet ben uitgeweest en wat heb zitte mobielen met M....? ![]() - die meid nooooit meer uitgaat en ik dat jammer vind? - deze week een drukke gaat worden omdat ik nix heb gedaan in de vakantie? ![]() - ik vandaag dus maar ga AutoCadten en Inventoren? ![]() - dit best wel leuk is om te doen als je ervoor betaald krijgt? - het nu niet leuk is omdat ik nu liever in de sneeeeeuw zit die hier vannacht heel HEILOO heb ligge bedekken? ![]() - SNEEEEEUW!!!! jaaaaaaah echt waaaar.... - DUSZ! ![]() |
![]() |