|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik weer eens hier een reply'tje neer ga zetten? ![]() - tje he... reply'tje... tje... ![]() - het weer heel stil is vandaag op MSN? - iedereen waarschijnlijk net als mij gisteren op is geweest en flink gezopen heeft? - ik toch niet naar de Mondial ben gegaan gister, omdat een aantal vrienden afzegden? - ik met nog een vriend maar naar Mestreech zijn gegaan? - we daar eerst naar ons vaste startpunt Lavita zijn gegaan? - we toen naar Winterland gingen, waar meer vrienden waren? - Winterland dus nog steeds staat? ![]() - banden van Bin Laden dus niet de laatste weken hebben toegeslagen? ![]() - ik met die vriend het rond half 12 voor gezien hielden op Winterland? - we uiteraard toen naar de Cella gingen? ![]() ![]() ![]() - toen gelukkig nog geen rij stond? ![]() - de Cella trouwens heel relaxede portiers heeft? - ze vet vriendelijk zijn en niet direct zitten te wachten op een fooitje als je de tent verlaat? ![]() - toffe gozers ![]() - ik in de Cella nog een paar mensen uit Itteren tegen kwam? - ik vroeg of ze met de boot naar huis gingen? ![]() - ik ook nog wat klasgenoten van de HEAO heb gezien? ![]() - toen ook nog een andere vriend opbelde die tot 10 uur moest werken dat-ie ook in de stad was? - hij dus ook naar Cella kwam? ![]() - er toen nog meer vrienden van mijn vroeger groepje van uitgaan binnen kwamen? - het dus best wel gezellig werd? ![]() - ondanks dat ik de muziek gister wat minder vond over het algemeen? - we besloten om toen rond een uur of kwart voor 1 naar de Alla te gaan? ![]() - het daar ook vet gezellig was? ![]() - we daar de mensen tegenkwamen waar we eerder op de avond bij hadden gezeten in Winterland? - de twee vrienden waar ik bij heb gestaan in de Cella al snel naar huis gingen? - een andere goede vriend van me ook rond kwart voor 2 weg was omdat-ie moest werken? - het toen nog best gezellig bleef? ![]() - ik me toen vol aant gooien was met Malibu-cola en Flügel? ![]() ![]() - ik opeens de vriend van mijn zussie in de Alla zag? ![]() - het me verwonderde dat-ie opeens voor mijn neus stond? - hij me slecht nieuws vertelde? - namelijk dat zijn oma net was overleden? ![]() - hij zich ff op de drank wilde gooien? - ik hem en zijn broer sterkte wenste? - ik hem tussen half 3 en kwart voor 3 peerde? - ik ff twee goede vriendinnen van me van mijn vorige groepie van uitgaan naar het Vrijthof heb gebracht? - ik toen richting Markt ging voor mijn bus te halen? - ik nog wat tijd over had op de Markt? - ik dus nog ff in de N8w8 mijn laatste pilsje heb gedronken? ![]() - ik iets voor half 4 thuis was? - dat dus best vroeg is? ![]() - ik toch pas om 4 uur ging slapen? - ik ontzettend aangeschoten was? ![]() - ik toch nog gemakkelijk mijn bedje kon vinden? ![]() - ik toen nog ff Judith heb geSMSt? - ze niet meer in Twente zat maar thuis? ![]() - ze Hugo dus al snel moe was? ![]() ![]() - ze dat zei in een SMS'je dat ik rond half 11 had gekregen gisteravond? - ze wist dat ik uit ging in Maastricht? - ze toch maar besloot om thuis te bleven? - ze dat zelf mot weten natuurlijk? - ik geen kater had vanmorgen? ![]() - ik pas 3½ uur wakker ben? - ik vanavond weer heb afgesproken met vrienden? - we het dan over onze vakantie gaan hebben? - het wel zeker is dat we naar Texel gaan? ![]() - het tijdstip en hoe we daar verblijven (tenten of huisje) nog nie zeker is? - daar vanavond duidelijkheid over komt? - ik hier uiteraard de data NIET door ga geven? ![]() ![]() ![]() - de Embassy trouwens weer is begonnen? ![]() ![]() ![]() - LADIES AND GENTLEMEN LET'S PLAY DARTS!!!!! 180!!!!!!!!! ![]() - Van der Voort lekker heeft gewonnen van Komula? ![]() - hij toch niet zo goed gooide? - hij geluk had dat Komula op het eind veel dubbelz miste? - Essers verloor van Davies? ![]() - Stompe Ko en Barney vandaag komen? ![]() - ik Barney nie kan zien vanaaf? ![]() - ik wel zo naar Stompe Ko ga kijken? - ik verw8 dat-ie uitgeschakeld wordt? - mijn persoonlijke kanshebbers voor de titel dit jaar Mervyn King, Tony O'Shea en Barney zijn? ![]() - ik ook hoop dat The Viking het ver brengt? ![]() - hij iig door is naar de tweede ronde? ![]() - ik het raar vind dat het er hierow nog geen topic over darts is geopend? ![]() - ik verder nix meer de melden heb? ![]() - ik maar eens ga reply'en op de concurrent? ![]() - ik er gister nie geweest ben dus ff nog wat mot inhale? - dus nu maar ga? ![]() - later ![]() |
![]() |