Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 8 January 2003, 22:42   #11
JoY_RFJK
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
maar heb je mij OOIT ioets anders horen zeggen dan dat jullie een kutclub, falliet, 14e staand blablabla zijn??? Nee.. en anders is dat misschien een fout"
Kerl... er klopt geen kont van die zin...

Citaat:
Originally posted by Bon
als ik zeg dat jullie nacompetitie gaan spelen weet jij net zo goed als ik dat ik gewoon een grapje maak, ook ik denk dat jullie wel weer omhoog komen, en tuurlijk eindigen jullie boven ons, das al jaren zo.... en daar maakt zo'n dipje als dat jullie nu hebben echt niet veel verschil mee..
Zeg dat dan voortaan niet.. en nu denk je weer dat wij toch wee rhoger dan jullie eindigen... had jij niet 120x gezegd dat jullie wel europees zouden halen? en nu loop je weer te slijmen...

Citaat:
Originally posted by Bon
ik weet niet hoe het met Vitesse zit, maar op een of andere reden vind ik jullie niet beter spelen als NEC, maar toch gaat het in Arnhem altijd hoger in de ranglijst, naja t zij zo.
wie zei ook al weer dat haar club dit jaar maarliefst 4 goede wedstrijden had gespeeld?

Citaat:
Originally posted by Bon
Ik heb niks vervelends gezegd over jullie sponsoren, ik weet nog wel dat ik op MSN iets zei van ''jammer maar toch netjes voor jullie'' ... al met al hebben jullie sponsoren en toch vind ik jullie geen club voor de toekomst, das mijn mening.
oja joh...

Citaat:
Originally posted by Bon
maar ik kan wel uitleggen waarom ik dat vind maar daar heb ik nu niet zo'n zin in .
goed bezig...

Citaat:
Originally posted by Bon
Wees jij maar niet zo bang dat wij ons niet met onze eigen club bezig houden, dat doen we genoeg... maar over jullie valt nu eenmaal meer te lachen als over ons zelf, en telkens is er weer iets wat het leedvermaak weer up't, misschien helpt dat je de brand uit...
ja vast.. ik spreek dagelijks nec'ers(meestal wijven)... op mijn school.. ik hoor zat van vrienden die uitgaan in nijmegen en weet genoeg over je club... 2-0 op de pakjes kauwgom die ze me laten zien gvd trieste sjaals, zingende lui in nijmegen over Aalbers, "kut Vitesse" op een muur bij het station in Nijmegen, op fora alleen lullen over Fietstas en Arneppers.. ga maar door.. rivaliteit ok.. maar wat jullie doen is gewoon kinderachtig. Ik en een paar gozers en systeembeheerders hebben dubbel gelegen van de trieste reacties op t nec forum.

Citaat:
Originally posted by Bon
Die pakjes kaugom is iets van ''vroeger'' toen was dat een keertje een grapje van ene knakker, en sinds die tijd hebben we die er wel ingehouden, dat is leuk... ...
*dolletjes*

Citaat:
Originally posted by Bon
dat jij dat zielig vindt, snap ik wel ofzo, maar hier in Nijmegen zijn we trots op die overwinningen op jullie, en laat ons... maak jij je daar maar niet te druk over want dat is onze lol...
ik lach mee...

Citaat:
Originally posted by Bon
Die sjaals vind ik zelf al helemaal niks mis mee... dat is gewoon iemand die dat wilt, daar een leuke handel in wil beginnen en het draait ook nog, who cares??
ik?

Citaat:
Originally posted by Bon
Ik vind dat Arthur het goed heeft gezegd jah, rivaliteit komt van 2 kanten, winnen jullie dan vieren jullie dat op jullie manier, wij doen dat op onze, en ik vind het mooi, ben trots op mijn club, jullie situatie , onze overwinningen, onze supporters, onze spelers(naja niet altijd), daarom hou ik van mijn club, en eigelijk boeit t me geen ene flikker wat jullie ervan vinden.
als ik niet kan slapen s'avonds dan zal ik dit stukje gaan lezen...

Citaat:
Originally posted by Bon
Jij bent dan een uitzondering, want je bent een vriend van me en ik geef om je, maar je bent wel de enigste Steuntrekker...
Steuntrekker...

Citaat:
Originally posted by Bon
Hier in Nijmegen houden we ons zeker wel bezig met onze eigen club, maar jullie blijven een leuk lachertje voor erbij...
wij lachen nog meer om jullie dan dat jullie om ons lachen...

Tjah mensen.. met veel tegenzin heb ik een zeer nuttige reply gemaakt...

conclusie
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels