Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 12 January 2003, 22:16   #18
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by A-Man

voor mij geld mijn leeftijd ook een rol, er word in het algemeen verwacht dat je bijna alles al kan of iig weet. Ik durf niet goed te vragen als ik iets niet weet. Dat zou namelijk betekenen dat het me wel wat kan schelen, en dat past niet bij hoe ik me voor doe.
probeer je eens langzaam stap voor stap, punt voor punt proberen wel te doen zoals je bent. Dus als je iets niet weet, gewoon vragen....

Citaat:
zelfs de beste leraar, blijft een leerling
ik weet niet zeker wie dat zei...zou kunnen dat het eintstein was. In ieder geval had die persoon gelijk
  Met citaat antwoorden
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.