|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ism. the Phit inc.
Jahaa, iedereen hier ff zijn OizoTop20 posten. Welke nr's behoren volgens jou in de oizo top20? De OizoTop20 is al tijdenlang een vast sportforumonderdeel, en verdiend nu wel een eigen topicje.. Voor de gene die het niet echt snappen, hier een voorproefie by mie. ![]() en nu jij. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Geen Super Lid
|
![]()
spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem spem
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Mag dit wel op sport
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Ping-Pong
Ping-pong Ping-Pong Gaat over sport toch? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
geweldig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Curry Konings - de hup hop song
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Hmz, je loopt 8er Phitje, ik ben met mijn top 20 gestopt
![]() ![]() Nou dan stel ik voor dat we de naam veranderen in de Phitje top 20 he. ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
mijn top 20
![]() haal maar een paar nummers weg tot je er 20 heb en dan heb je ook mijn top20 van dit moment |
![]() |
![]() |
#12 |
Amsterdam Original
|
![]()
alleen wat coole bands
K3 kabouter plop en di-rect kan er mooi tussen ![]()
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest