|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
WJD..
- Ik al wist wat allemaal rondom Maastricht-Randwyck ligt? ![]() - Ik er nogal eens ben geweest als ik naar het MECC moest? - Daarnaast de A2 'Route du Soleil' ligt? - Ik net met bartje heb gekaart? - Dat een andere bartje is? - Ik alweer heb gewonnen? - We eerst nog eens op Noord hebben gestaan (voor de kenners, de beroemde North-side 'we are Roda, Kaalheide is our place, keep on singing, for RJC!') - Roda won met 5-2 van de koploper uit Polen? - Doelpunten waren van Sergio, Luijpers, Anastasiou, Soetaers en een eigen goal? - Er enorm veel vuurwerk was? ![]() - En ook een aantal Polen? ![]() - Ik een stoel in bartje zijn auto had gemold? - Ik ook bij die 4-0 tegen MVV aanwezig was, Oizo? - Dat mijn 3e roda-wedstrijd ooit was? - Er na afloop vandaag bij mij gezopen werd? - Ik al wist dat Remco vandaag in NH was? - Bart Bakker laaiend was toen hij hoorde van de naaistreek van Sabine? - Hij verschillende ideëen had om dat recht te trekken? - Hij Sabine haat sinds vanavond? - Ik hem geen ongelijk geef? - Hij op ideëen kwam waarbij hij een bus of de trein nodig heeft? - En verschillende honkbalknuppels? - Hij eerst even in zijn tuigbuurt moet peilen of er meerdere welwillenden zijn? - Dat geen probleem moest zijn? ![]() - Bij ons het motto 'voor vrienden ga je door een muur' letterlijk is? - Bart mij heeft duidelijk gemaakt dat ik dit niet zomaar moet pikken en veels te goed ben voor deze wereld? - Hij zich deze sign heeft aangemeten?: Laat je vriend maar in de steek, en neuk een ander, Sabine bedankt, je bent Bart geeneens waard zegt: YOU"LL NEVER WALK ALONE!!! -
|
|