|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- Anke even wat toetsjes moet losmaken om wat schoon te maken in haar toetsenbord
![]() - ik zoveel mogelijk de belangen van het sportforum probeer te verdedigen in de staffroom - het natuurlijk wel redelijk moet blijven - ik me ook weer niet kan voorstellen dat iemand nou zo graag een avatar wil van twee zoenende andere forumleden - men officiëel wel die avatar zou mogen nemen - het eigenlijk nergens over gaat inderdaad ![]() - mijn tentamenweek best nette cijfers heeft opgeleverd - ik zo weer aan mijn profielwerkstuk ga werken - dit binnenkort eens af moet zijn - het ook wel mogelijk is dat we al te laat zijn ![]() - De Graafschap Leonardo II heeft gehuurd - ik me afvraag of dit een goede voetballer is? - hij voor mij in ieder geval een onbekende is - zijn naam een beetje lullig aan doet - hij dus een soort tweederangs voetballer is ![]() - ik hoop dat hij in zijn eentje Graafschap voor degradatie gaat behoeden - men dit "wishfull thinking" noemt ofzo - het wjd topic inderdaad lekker loopt Bart ![]() - dit WJD Oizoaanse vormen aan het aannemen is |
![]() |