|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- het net lijkt op BruGGi's e en k nu ook blijven vasthangen? ![]() - het mijn eerste echte schooldag sinds juni vorig jaar was vandaag? ![]() - ik dus weer vanaf vandaag weer met de trein langs dat lelijk stadion kom in Zitterd? :r - ik wel 26 februari in dat stadion zit bij Fortuna-MVV? ![]() - MVV uiteraard gaat winnen? ![]() - het oersaai op school was? ![]() - het komende blok volgens mij ook heel saai wordt? - het in eerste instantie ook alles heel onduidelijk wordt aangegeven? ![]() - het laatste blok waarschijnlijk wel wat boeiender wordt? ![]() - het ook heel rustig was in de school zelf? - dat komt omdat de eerste jaars deze week vrij hebben? - de competitie vandaag weer wordt hervat met VVV-Fortuna? - ik hoop op een gelijk spel? - Fortuna dan niet veel inloopt op MVV? ![]() - VVV dan ook niet veel wegloopt van MVV? ![]() - wij vrijdag uit motten tegen Dordt? ![]() - ik denk dat we gaan verliezen met 2-1? ![]() - net zoals vorig jaar? - Taiwo toen nog vlak voor tijd een penal op 2-2 miste? ![]() - ik van de andere kant wel hoop heb voor vrijdag, aangezien ik vrijdagavond naar een verjaardagsfeest mot? - namelijk de drie keren dat mijn cluppie dit seizoen een uitwedstrijd won ik ook niet thuis was op het moment dat de wedstrijd bezig was? ![]() - ik dus toch nog hoop heb voor vrijdag? ![]() - ik nu mot eten? - ![]() |
|
![]() |