|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
-ik net thuis ben
-er net een gijzeling was in arnhem ![]() -dat ik er gelijk bij was om te checken ![]() -dat het al afgelopen was toen ik er kwam? ![]() -arnhem de gekste is? -ik pijn in me ruggetje heb? ![]() -ik vandaag weinig heb gedaan? - me weer had verslapen? ![]() -ik met bonnie loop te zmzen? - ik nu lady dana luister? ![]() - ik zin heb om te gaan hakken? ![]() -ik nu lekker ana het msnen ben? -ik verslaafd ben? ![]() -Vitesse vanavond moet spelen tegen NAC? -ik er denk ik niet heen ga -ik nie bijna 20 euro ga betalen voor een bekerduelletje ![]() -het oook op SBS6 komt? - ik straks ga kijken met een vriend -de nodige versnaperingen al binnen zijn gehaald? ![]() -ik een andere telefoon wil? ![]() -ik me neus ga snuiten? -ik een mooi oud fototje net heb gevonden? -ik schijt op screensaver emailtjes -ik zin heb om te stappe ![]() -Yoji biomehanika naar amsterdam komt vrijdag -ik dan moet werken ![]() -hij ook in duitsland komt zaterdag? ![]() -dat toch een eind rijden is voor mij -ik er dan nie heen ga ![]() - ik nutteloos bezig ben -ik zo huiswerk ga proberen te maken ![]() -wjd zo ontzettend nutteloos is? -ik met Michelle zat te lullen op mSN? -ze zomaar offline is gegaan? -ze dat goed moet maken vind ik? -ik een cadeau in natura wel een goede oplossing vind ![]() -zin heb in een jonko -Joop Brand moet blijven bij vites? -Bruggink moet komen naar ViteS? -ik een sensatiezoeker ben? ![]() -ik me stierlijk loop te vervelen hier? -ik zo halflife ga spelen? ![]() -dat een waus spe; is? ![]() -er allemaal aliens en gekke beesten in voorkomen? -er ook een hele langs rode sliert uit t plafond komt? -dat een beetje is die je omhoogtakelt? ![]() ![]() ![]() -die je dan gaat opeten? ![]() -ik iemand naar boven hoor komen? -p getik op de deuah hoor? -dat me moedah iz? -een NEC'se online komt? -bonnie niet kan zijn? -ze net smsde dat haar computer naar de klote is? ![]() -ze dus nie online kan komen -ik ![]() -ik dit ![]() -ik dit een ![]() - ik dit een kansloze ![]() -ik dit een kansloze topic ![]() -ik dit een kansloze topic vind ![]() -ik niet naar RODA_JC uit ga -ik dan helaas moet werken -ik wel meekon gaan in een luxe Seat Ibiza ![]() -ik hoofdpijn begin t krijgen ![]() -een dame dit tegen me zegt? ..::H 4 R D B 4 5 5 cu2.nl/h4rdstyl3-l4y-d::.. zegt: heeyz!! -dat dat weer hele boeiende informatie is ![]() -ik een HOOLIGAN ben? -arnhem tattoagers heel erg populair zijn hier? - vrinden van mij ARNHEM op hun arm, buik en rug hebben gezet? ![]() -die gestoord zijn -ik net te horen heb gekregen dat we spruitjes gaan eten -ik respect heb voor Lenie 't Hart? -ik vanmorgen op tv zag hoe al die lieve vogeltjes onder de olie zaten ![]() ![]() ![]() ![]() -ik dat zielig vond ![]() -joy wel eens emotioneel word ![]() -ik nu BuZz FuZz LuiStErRr? -Dragoslav Jevric denkt dat vites nog UEFA kan halen? -JEvric dan geen bal meer mag doorlaten? ![]() -ik denk dat we geen UEFA cup gaan halen -ik denk at we kampioen worden? ![]() ![]() -NEC gaat degraderen? -Gentenaar, Demouge, Hesp, hersi, leiwakabessy allemaal een blessure hebben binnen 3 weken? -ik net de toekomst heb laten voorspellen -ik gelijk heb ![]() -ik wil dat dit de allerlangste reply ooit word van WJD? -ik betwijfel of dat gaat lukken? -ik een wit blauw puma shirt aan heb? ![]() -ik altijd met dit weer in een tshirtje loop ![]() -ik daar gewoon de schijt aan heb -ik toch bijna nooit ziek ben ![]() -Furby nu online komt? -ie trots met z'n arnhem pens in Amsterdam ging rondlopen? ![]() -t knap is dat ie dat heeft overleeft bij Lady Dana Solo -ik schijtziek word van Wist Je Dat:r :r :r :r -ik nu over die verdomde Submit Reply ga klikken? -ik kusjes geef aan alle meisjes hier en allemaal handjes geef aan de jongetjes ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |