|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- bartje nog maar 26 posts van me verwijdert is in deze topic?
![]() - hij me begint te naderen? ![]() - Joy niet zo pauper over het mooiste cluppie ter wereld moet doen? - Een halve gare op feedback mijn naam ten schande loopt te maken? ![]() - die gozert die dat heb gedaan wel erg dom is? ![]() ![]() - het mannenforum kicke is? ![]() - me vakantie bijna is afgelopen? - ik dus zo balletje gaat stoten en kijken of ik t nog net zo goed kan als met kater? ![]() - morgen me tentamen SEN/BET is? ![]() - ik er gewoon relaxed heen ga en misschien wel weer het hoogste cijfer ga halen? ![]() ![]() - dit wel donders goed van me zou zijn als ik weer de beste van 96 leerlingen ben? ![]() - ik namelijk noooooit leer, alleen sommetjes maak? ![]() - ![]() - een paar gasten van me vorige school die altijd zo super waren hun her flink hebben verkloot? ![]() - een andere stakker in me groepie dingen voor de 2e keer verteld? ![]() - hij daardoor denkt dat ie behulpzaam is? - ik hem dus gewoon uitlach? ![]() - sportjournaal begint? - ik skate off uit verveling heb gekeken? - Ids Postma 1 heeeel punt meer had dan Uijtje, en vd rijst? - ikkuh duh balluh teguh julliiuh zegguh? ![]() - en een handje geef aan onze fagget uit Arnhem? ![]() |
![]() |