|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- die Feyenoorder misschien Remmie was? ![]() ![]() - hij zei dat-ie deze week toch al nie veel online zou zijn? - en dat-ie toch nog een kaartje wilde krijgen voor @j@x-uit? - hij vlak bij Amsterdam woont? - de kans dus heel groot is? ![]() ![]() - ![]() ![]() - ik vandaag de hele dag op school heb gezeten? ![]() - het weer behoorlijk saai was? - ik d8 al na het 5e uur uit te zijn? - ik van iemand toen kreeg te horen dat we nog groepswerk gingen doen? - dat ook mot gebeuren en dat ik dan maar vanavond mot gaan fitnessen? ![]() - ik wel al weer weekend heb? ![]() ![]() - ik morgen dus vrij heb? ![]() - ik dus kan overwegen om vanaaf te gaan zuipen in de Cella? ![]() ![]() - ik wel bijna zeker weet dat ik niet ga? - ik wel al van plan ben dat zaterdag te gaan doen? ![]() - iedereen Oizo-vormen krijgt op het forum? ![]() - woei! ![]() - ik weer geen vertraging heb gehad vandaag? ![]() - hoe is het mogelijk... ![]() - ik in die drie dagen dat ik weer naar school ben gegaan weer onverw8 veel bekenden ben tegengekomen op de stations? ![]() - mijn 104e reply nu weer ten einde is? - ik dus nu maar weer eens pleitos ga? ![]() - houdoe en bedankt ole ole ![]() |
![]() |