|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
WJD:
- dit reply 109 is? ![]() - het best lekker rustig is op het forum? ![]() - vanwege het feit dat Feyenoord en @j@x op dit moment spelen? - Feyenoord op 1-0 staat? - Kalou heeft gescoord? - Ajax al met 0-2 voor staat? ![]() - Van der Meyde eerst scoorde? - Ibrahimofiets de tweede maakte? - het 2-3 mot worden? ![]() - en bij Feyenoord 2-0? ![]() - RKC-Grunn nog 0-0 is? - ik vrijdag naar een verjaardag moest? - ik bij een vriend kon blijven slapen? ![]() - samen met nog 2 andere vrienden? - het best gezellig maar niet druk was op het feest? - we rond 3 uur thuis waren? - we verrassend genoeg al vroeg wakker waren om half 10? - ik nog vrij fit toen was? ![]() - ik toch pas 3 uur 's middags thuis was? - ik toen naar mijn opa ben gegaan die jarig was? ![]() - de avond uiteraard in Maastricht werd ingevuld? - mijn bus een kwartier te laat kwam? - ik gister de bus naar huis ook al miste? - dat kwam door getreuzel van een vriend? - een andere vriend met de auto was toch zo vriendelijk ons naar huis te brengen? - onze huizen toch op zijn terugweg lagen en dat dus gemakkelijk ging? ![]() - hij ook nog een meisie naar huis moest brengen? - we de hele avond in de Cella zijn geweest? ![]() - nou ja... op het eerste half uur van de avond na...... - dan nog de Cella gesloten is? - hij pas om half 11 open ging? - hij gisteravond pas om kwart voor 11 open ging? ![]() - tot boosheid van een aantal lui die in de kou buiten stonden wachten? ![]() - het supergezellig was ondanks dat niet iedereen van ons groepie uit ging? - ik om 4 uur thuis was gister? - ik vandaag minder brak was dan verw8? ![]() - ik nog nix aan school heb gedaan dit weekend? - dat eigenlijk niet erg is aangezien we pas een week bezig zijn? ![]() - ik wel vanmiddag of vanaaf ff een dik uurtje denk ik 8er mijn bureau ga zitten? - vandaag de prins Carnaval wordt uitgeroepen in Mestreech? - ik niet ga? ![]() - ik andere dingen te doen heb? - ik BruGGi feliciteer? ![]() - ik hoor dat op dit moment Feyenoord wordt uitgefloten? ![]() - Mestreech nog steeds de gekste blijft? ![]() - ik nu maar weer eens kap? - ik nu op de concurrent ga posten? ![]() - daaaaaaaaaaaag
Laatst aangepast door Oizo : 2 February 2003 om 15:34 |
|