|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WJD:
- number 110! ![]() - de werkweek weer jammer genoeg begonnen is? ![]() - ik wel weer compensatie deze week heb? ![]() - ik namelijk woensdag en vrijdag vrij heb? ![]() - veel lessen die we trouwens dit thema hebben ook veel spreekuren zijn? - je daar ook niet per se naar toe hoeft te gaan? ![]() - ik dan NOG meer vrij krijg? ![]() - ik jullie adviseer: "wil je veel vrij krijgen? Ga HEAO doen in Shittard!" ![]() ![]() - ik vandaag het 5e t/m 8e uur les had? - ik toch al het eerste uur op school was vanwege groepswerk? ![]() - de lessen van het 7e en 8e uur naar het 3e en 4e uur gingen? - ik dus wel mzzl had dat ik eerder uit was? ![]() - ik wel best brak was vanmorgen aangezien ik twee avonden was uitgeweest en gister pas om 1 uur ging slapen en weer half 7 op moest? ![]() - ik dus zo in de trein zat: ![]() ![]() - ik niet in slaap ben gevallen? ![]() - ik weer geen vertraging heb gehad met de trein? ![]() - ik de NS ondanks het slechte weer een voldoende geef tot nu toe? ![]() - ik zo naar twee vrienden mot? - we onze laatste bijeenkomst hebben inzake de zomervakantie? ![]() - MVV morgen mot inhalen tegen Dordt? - we 3 dagen later dus weer spelen tegen Eindhoof? ![]() - ik hoop dat we vrijdag winnen maar van de andere kant weinig tijd tussen die wedstrijden zit dat je ook iets anders kunt denken? ![]() - ik live bij de komende 4 wedstrijden van Us MVV ke ben? ![]() - namelijk 3 thuiswedstrijden achter elkaar en Fortuna uit? ![]() - ik gisteravond slechte zin had? - ik me toch heb proberen op te vrolijken met de show Trui van Hans Teeuwen die ik heb gedownd? ![]() - Hans Teeuwen roeleert? ![]() - Maastricht ook roeleert? ![]() - carnaval ook roeleert? ![]() - ik nog niet weet wat ik ga worden met carnaval? - ik me afvraag of jullie in Holland (althans dat geldt voor de meesten van jullie ![]() ![]() - ik iig dit jaar wel 3 dagen lang!!! - ik weer ga? - toedeloe ![]() Laatst aangepast door Oizo : 3 February 2003 om 19:50 |
![]() |