|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- dat voor mij nie het geval is? ![]() ![]() - ik gister een topdaggie had? ![]() - MVV namelijk in Dordrecht met 0-2 won? ![]() - voor maarliefst 800 toeschouwers? ![]() ![]() - er 30 MVV-supporters waren meegereist? ![]() - Ysebaert en Heymans scoorden? - Wa-wa-wa-waZzZzZiOoOoW en Van der Weert op de bank zaten? ![]() - ik gisteravond tot 10 uur niet thuis was? ![]() - ik nu wel zeker weet dat er verband bestaat tussen het resultaat van MVV in een uitwedstrijd en of ik thuis ben of nie? ![]() - net zoals bij RemCo, als-ie naar een uitwedstrijd van Feyenoord gaat dan winnen ze, als-ie niet gaat dan winnen ze niet ![]() - de wedstrijd niet is uitgezonden gister door die sukkels van SBS? ![]() - het vandaag waarschijnlijk wel erop komt? ![]() - en anders vrijdag? ![]() - we vrijdag weer thuis motten tegen Eindhoof? - we gaan winnen? - dat dan de eerste thuisoverwinning in de competitie dit seizoen wordt? ![]() - MVV al 2 wedstrijden ongeslagen is in de competitie? ![]() - MVV momenteel ook boven aan staat in de derde periode? ![]() - als we de komende 6 wedstrijden weinig punten laten liggen dat we dan misschien aan het einde van het seizoen in de nacompetitie komen? ![]() - * stopt met dromen * ![]() - ik dus weet wat jullie vanaaf allemaal ga doen, terwijl ik nix te doen heb? ![]() - ik overweeg om Jodenland-Duitsland te gaan kijken? ![]() - ik toch denk dat ik ff langs ga bij een vriend? ![]() ![]() - dit al weer reply 112 was? - ik weer ga FIFA'en? ![]() - veel plezier vanaaf ![]() |
|
![]() |