|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WJD:
- one hundred and fifteenth reply! ![]() - ik vandaag naar school ben geweest van half 11 tot kwart over 4 (met reistijd inbegrepen ![]() - ik meer geputerd op school heb dan echt lessen gevolgd? ![]() - ik vanmorgen dus wel wat geleerd had en na school ook ff een uurtje? - die hoeveelheid tijd voor dit thema op een dag genoeg lijkt? ![]() - dat dus niet uitmaakt dat ik meer heb geputerd op school dan gepland? - ik vanaaf lekka weer ga fitnessen? ![]() - ik vandaag mijn eerste NS-ergernis van het jaar had? ![]() - ik namelijk in de stoptrein naar Randwyck zat op de terugweg? - die al 5 minuten later moest vertrekken omdat de Intercity naar Heerlen 5 minuten vertraging had? ![]() - we dus 5 minuten later aankwamen op M-Town Centraal en niet doorreden naar Randwyck? - ik de volgende trein naar Randwyck dus pakte? - deze wel op tijd was maar daarin van machinist gewisseld moest worden? ![]() - dat weer een tijdje duurde en er besloten werd om ook niet door te rijden naar Randwyck? - ik dus het laatste stukkie met de bus heb motten gaan? - de NS dus weer lekker bezig was vandaag? ![]() - ik op het busstation wel een andere MVV-supporter tegen kwam? ![]() - dat meer een hool is? ![]() - hij dus na een tijdje begon over oninteressante verhalen over rellen? ![]() - toen net mijn bus kwam aanrijden? ![]() ![]() - hij net zoals ik vertrouwen heeft in morgen? ![]() - ik de Cella-tribune wel gemist heb maar er morgen dus lekker weer ben? ![]() - we met 3-1 gaan winnen? ![]() - we onze koppositie in de derde periode dan verstevigen? ![]() - de Dance Nation Remix van I Like It Loud nu opstaat? ![]() - veel vrienden van me zaterdag niet uitgaan? ![]() - ik het er niet bij laat zitten en gewoon lekker ga feesten in de Cella met andere vrienden? ![]() - ik maybe op tafeltennis ga? ![]() - ik dat nog maar mot zien? - ik gister niet naar Jodenland-Duitsland heb gekeken maar op MSN ben geweest? - het heel druk was bij mij op MSN gister? ![]() - ondanks dat de meeste sportforummers in een voetbalstadion waren? ![]() ![]() - een Amstel Cup - finale met twee topploegen in de Eredivisie er dik in zit? ![]() - de KNVB de AmstelCup naar mijn mening verkloot heeft met dat duffe schema? ![]() - ik nu weer ga kappen omdat ik nix meer te vertellen heb? ![]() - doei ![]() ... Ja, en nou? ![]() ![]() |
![]() |