|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() WJD.. - Ikke vanavond naar Rowwen Hèze ga in Roermond? - Ikke me daar heeeftig op verheug? - Ik eerst school heb tot 5 uur? ![]() - Ik om 8 uur op Roermond moet zijn? ![]() - Ik dus om een uurtje of 4 opstap? - Ik nl eerst nog moet ethen? - En dan een uur met de trein? - En een half uur naar CS fietsen (niet te vergeten? - Naar West gaan nl geen zin heb? ![]() - Die trein nie naar Roermond gaat? - Ik Tyskie dus nie zie? - Om 6.20 vanmorgen mijn wekker rinkelde? - Ik om 7.19 de stoptrein naar Zitterd zou hebben? - Ik aangekomen op het station nog even een paar kranten kocht? ![]() - Er toen een leuke ding dong ding kwam? - En toen de mededeling: Attentie alstublieft. In verband met uitgelopen werkzaamheden rijdt de stoptrein naar Roermond vanaag niet verder dan station Nuth. Reizigers voor de richting Sittard, Roermond, Weert, Eindhoven en verder worden geadviseert te reizen met de intercity naar Den Haag van 7.57. - Ik toen heel hard ging vloeken? - Mijn lieve mama me toen naar Sittard bacht met de auto? ![]() - Ik daar ruim op tijd was? - Dit een kansloos lange WJD aan t worden is? ![]() - Houdoe mensen - ![]() |
|
![]() |