|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
WJD..
- Ik iedereen bedankt voor de feleicitaties? ![]() - Ikke of course eerder dan Oizo op Zitterd was? - Ik een vroege vogel ben? ![]() - Ik om kwart voor acht de intercity naar haarlem had? ![]() - Ikke gisteren naar ROWWEN HÈZE was geweest? ![]() - Ik ook als het goed is op de DVD sta met Limurgse clag? ![]() - Jack Poels nog naar mij wees tijdens kwestie van geduld ![]() - Bekende platen als Heilige Anthonius helaas nie aan bod kwamen? - Maar wel een supermooie versie van de Peel in Brand? - En Vur de kerk op het plein natuurlijk ![]() - Ik Jack Poels voor het eerst hoorde zeggen dat dit het beste publiek was dat hij ooit gehad had? - Hij dat echt nergens anders zegt? ![]() ![]() - Tuba 2x werd gespeeld? ![]() - Want als Tuba ging wasle.. ( ![]() - En natuurlijk ook Limburg dus? ![]() - Het publiek da nummer een kwartier (!) bleef doorzingen? - Ik het tekstenboek erbij kocht? - Da best interessant was? ![]() - Ik eindelijk de tekst van Pietje mos melleke ken? ![]() - Bertje om half 3 in ze bedje lag? ![]() ![]() - Ikke best al veel posts heb bon? - maar Steffie nog steeds meer? ![]() -
|
|