|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ik nog nooit iemand heb geblokkeerd op MSN? ![]() - het dus een zeer ernstige kwestie is? ![]() - ik vanaaf lekker ga zuipen in de Cella? ![]() - het een gezellige avond gaat worden? ![]() - iig gezelliger dan gisteravond en vanmiddag? ![]() - het gister namelijk weer bagger was in de Geusselt? - we in de eerste helft wederom de beste kansen kregen maar wel vaak heel veel ballen verkeerd raakten? ![]() - Telstar met 2 goede kansen uit de startblokken kwam in de tweede helft? - MVV daarna het heft in handen nam? ![]() - we een serie corners kregen? - Deckers uit 1 van die cornors scoorde? ![]() - toen Inia rood kreeg het feest meteen compleet leek? ![]() - de rode kaart terecht was? - we daarna op 2-0 hadden motten komen? - we dat nalieten? ![]() ![]() - Telstar in de persoon van Lettinga toen 2x scoorde? - het toen weer voorbij was? ![]() - iedereen aant schelden was op de tribune? - aan al deze ellende geen eind aan lijkt te komen? ![]() - ik vandaag ff lekker 2½ uur gestudeerd heb? ![]() - het vanaaf toppie wordt? ![]() - ik maar reply nr. 133 ga afsluiten aangezien ik nix meer weet? - mzzltjes ![]() Laatst aangepast door Oizo : 15 February 2003 om 16:53 |
|
![]() |