Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Bekijk resultaten enquête: Moet Bush blijven???
Ja 5 15,63%
Nee 27 84,38%
Stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 16 February 2003, 21:30   #23
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by johnnyboy

Man je weet niet eens waar je het over, een beetje amerika afkraken, als zij er niet geweest waren hadden wij hier allemaal Duits gesproken.
Valt wel mee, Amerika deed pas op het laatste moment mee. Het zijn bij lange na niet alleen de Amerikanen die Europe bevrijd hebben, de Canadezen, Engelsen en Russen hebber er meer aan bijgedragen...

Citaat:
Originally posted by koelkast

De VN is een leuke europese organisatie maar als de amerikanen niet uitkomt gaan ze gewoon over de VN heen hun wil is wet. en waarom wie geeft hen dat recht dan ?
VN = wereldwijde organisatie... geen 'leuke europese'...

Citaat:
Originally posted by Fade of Light

daar ben ik het wel mee eens, zoals het eurpoees gerechtshof, dat ze dat niet erkennen en zelfs een invasie zouden kunnen uitoefenen als het gaat om amerikaanse soldaten...
Dit is dan ook het Internationaal Strafhof..

Verder on-topic. Ik ben geen voorstander van Saddam, dat is gewoon een dictator, die eigenlijk al tijdens de Golfoorlog afgezet had moeten worden.
Amerika wil echter koste wat het kost Irak binnen vallen. Ze hebben nauwelijks bewijzen, wat zij als bewijzen presenteren zijn zaken die ze in hun voordeel interpreteren, maar in feite nauwelijks iets om het lijf hebben. Ik vind dan ook dat Irak niet om reden van die chemische wapens aangevallen mag worden, maar ik ben wel van mening dat Saddam een gevaar is...

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels