|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
-er een ontzettend misverstand veroorzaakt is??
-Steffie en ik een zachte 'G' juist wel geil vinden bij meisjes?? ![]() -Fitje stiekum barts accent ook wel spannend vindt klinken?? ![]() -ik vanochtend potverdimme uit mijn nest werd gesmst?? ![]() -het natuurlijk geheel terecht was, omdat ik tijdens de n8 niet zo'n lief smsje naar iemand had gestuurd?? ![]() -Steffie hetzelfde smsje stuurde?? -er om zijn smsje wel gelachen kon worden?? ![]() - ![]() -gister ik een leuke dag gehad heb?? -het in de Alkmaarderhout kkkoud was?? -het jammer was dat de 0-4 geen gevolg kreeg?? ![]() -er na de rust ineens 4-4 op het scorebord stond?? ![]() -ik dit eigenlijk een typische oizo-smiley vind?? -die met die dubbele punt en de hoofdletter D?? -het later 9-0 stond?? ![]() -de pauperazsupportertjes gingen juichen?? ![]() -ikke na de wedstrijd een date had met een lekkere gozer in Alkjemaartje?? ![]() -Hugo nu wel jaloers zal zijn?? ![]() -we het zeer naar ons zin hebben gehad?? -ik ineens door iemand werd gebeld?? -het later Judith bleek te zijn?? 8* -ze volgens mij straal bezopen was?? -ik er nl geen reet van verstond en alleen maar wat gegil hoorde?? -dit ongetwijfeld een naaistreek van Oizo geweest zal zijn?? -ik gewoon weet dat ze al weken lang zijn vriendinnetje is?? ![]() -dat ook wel het mailtje verklaart die ik anoniem kreeg met een chatlog van het eerste gesprek tussen Oizo en Judith?? -dit gewoon het werk van die Maastrichtenaar is?? -ik het eigenlijk een zeeeeeer lage actie vind?? -ik alleen maar van tijd tot tijd roep dat hij lichtelijk dom is?? ![]() -hij nu mij gewoon flink loopt te naaien naar mijn id?? -ik dat niet ga pikken en ik er dus niet in ga trappen?? -ik me er verder ook AB-SO-LUUT niet druk om maak?? -ik wel dacht dat we vrienden waren?? ![]() -dit toch in werkelijkheid ineens tegen blijkt te vallen?? -ik het jammer vind dat als ik Judith probeer te bellen dat ze me steeds wegklikt?? ![]() -ze blijkbaar niet met me wil praten om de 1 of andere vage reden?? -ik vermoed dat Oizo hier achter zit?? -zij me namelijk op msn heeft geblokkeerd?? ![]() -en Oizo ook?!?! ![]() -je echt niet wilt weten hoe PISSIG ik nu ben?? -Oizo mazzel heeft dat ie zo ver weg woont?? -ik het ook wel beangstigend vind dat Oizo mijn telefoonnummer nu dus heeft?? -hij ook nog op internet mijn adres kan opzoeken?? ![]() -ik verwacht dat Oizo nog wel een tijdje zo door blijft gaan met mij te naaien?? -ik alleen niet weet waar ik het aan te danken heb?? -tering gek..dit wordt een leip lang stukkie tekst.. ![]() -ik morgen wel ff opheldering verwacht van de heer Lemmers?? -hij ff met tekst en uitleg moet komen?? -ik hem wel iig ga pm'en?? -ik nl bang ben dat hij over mijn post heen zal lezen?? ![]() -Steffie en ik het gister ook al hadden over deze lage actie van Oizo?? -wij misschien ook wel bereid zijn om stappen te ondernemen tegen deze knaap?? -Oizo dan nog maar eens op moet gaan passen?? -als ik iemand naai dat ik het ![]() ![]() ![]() ![]() -er iemand is die hier rondloopt die hier over mee zou kunnen praten?? -diegene ook op dat pauper s.com komt?? -de meesten wel zullen weten wie ik bedoel?? -of niet Oizo?? ![]() -ik me afvraag of er mensen zullen zijn die dit gebazel tot zover zullen lezen?? ![]() -het natuurlijk grote schande is dat dit niet over sport gaat?? ![]() -ik tot deze actie genoodzaakt ben vanwege die naaiactie van Oizo jegens mij?? ![]() -ik het zwak vind dat hij mij eerst gaan aanvallen en dat later blijkt dat hij gewoon met me loopt te fokken?? -het mij gewoon ontzettend veel doet en ik er zelfs vannacht niet van heb kunnen slapen?!?! -ik dan dus wel verwacht dat Oizo ingaat op al mijn punten?? -hij het wel ff goed mag gaan uitleggen?? -ik geen zin heb in nog meer leugens?? -ik iedereen wil vragen die Oizo in zijn msn heeft om hem ervan te overtuigen dat hij mij moet ontblokken?? -ik nix liever wil dan het uitpraten?? -het natuurlijk nergens over gaat dat hij mij zo de grond in wil trappen?? -het minste wat Oizo kan doen is zijn excuses aanbieden?? -ik die wellicht wel zou accepteren?? -ik nog wel boos ben?? ![]() ![]() -ik dus ook niet weet of ik het hem kan vergeven?? -ik nu maar een oproep doe of Oizo even normaal wil doen?? -Oizo wil je alsjeblieft weer normaal doen en net doen alsof je mijn vriendje bent?? ![]() -als hij dat niet wil zijn ik op hem kots?? :r -ik ook via deze weg zou willen vragen of Judith mij zou willen ontblokken?? -dat nl ook nergens over gaat?? ![]() -ik daar ook boos over ben?? -ik nu wel genoeg heb gezegd?? -of eigenlijk teveel?? ![]() -ik nu ff niet meer weet wat ik wilde zeggen?? -de rest morgen wel komt?? is dit niet inmiddels de langste wjd ooit?? ![]() -ik nog ff wil aangeven dat ik bloedserieus ben?? -het ook mijn priveleven de afgelopen 2 dagen heeft aangetast?? -ik gewoon deels een neukweekend heb gehad hierdoor?? ![]() Oizo bedankt ![]() ![]() |
![]() |