|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
WJD:
- dit de (lang)verw8e reply is op de post van de heer Verzijde op de vorige pagina in dit topic? ![]() - ik een hoop onwaarheden en vooroordelen in zijn post vind? ![]() - ik nog zat te twijfelen of ik dit in een persoonlijke mail naar RemCo zou sturen of gewoon in een reply? - ik het toch maar in een reply doe? - vanwege het feit dat iedereen nu het hele verhaal heeft gehoord dat zo nodig weer door RemCo hier aan iedereen doorgeblaat moest worden? ![]() - ik inderdaad RemCo zaterdag heb geblokt? - vanwege het feit dat hij nix wilde zeggen hoe hij aan het MSN-gesprek van mij en Judith kwam? ![]() - ik niet begrijp dat dat zo geheimzinnig is? ![]() - hij nu zegt dat-ie het gesprek anoniem kreeg via de e-mail? - dat van de ene kant dat best wel zou kunnen zijn? - dat hij van de andere kant in ons laatste gesprek onder anderen zei: "Ik heb het via via via gekregen" (dus niet via 1 persoon) en (de belangrijkste quote) "Ik ga niemand verraden"? - je trouwens in een ontvangen e-mail op hotmail kunt zien enkel en alleen aan het e-mail adres van wie je het hebt gekregen? ![]() - dat mailtje trouwens geen verband heeft met dat ene enkele telefoontje dat RemCo zaterdagavond van Judith heeft gekregen? - ik namelijk ook die avond ben gebeld door Judith? ![]() - ik de eerste oproep van haar gemist had (waarschijnlijk vanwege het lage bereik in de Cella)? - ik dus met mijn eigen mobiel haar terugbelde op de WC waar je de muziek minder hard hoort? - er niet opgenomen werd? ![]() - volgens mij daarna de Voice Mail kwam (aangezien iemand heel rustig aant spreken was, maar ik kon niet horen door de muziek wat die persoon zei? - ik later opnieuw werd gebeld door Judith? - ik weer die oproep gemist had? - een vriend van me zijn mobiel gaf om haar terug te bellen? - ik haar tot 2 keer toe toen op de WC heb gebeld? - ik een hoop lawaai aan de andere kant van de lijn hoorde? - ik me opeens realiseerde dat ze misschien ook uit was? - en misschien in de Cella!!! ![]() - ik toen werd weggestuurd omdat ik niet mocht bellen op de WC? - ik toen SMS'te naar haar dat ik bij de achterste bar was? - het toch rond kwart over 1 was? - we toch op het punt stonden om naar de Alla te gaan? - ik haar dus in alle rust buiten kon bellen? - we eerst nog ff de Cella doorzochten of we haar misschien daar konden zien? - we haar niet gevonden hadden? - ik haar dus buiten belde? - ik weer niets kon horen wat er aan de andere kant van de lijn gezegd werd? - ik wel ongeveer iets leek te horen tussen alle lawaai in: "Hoi met Judith!"? - ik haar toen SMS'te dat ik naar de Alla ging? - ik toen nix meer die avond van haar heb gehoord? ![]() - we dus nix hebben Remmie? ![]() - mijn bewijs op mijn cu2-pagina staat die ik onlangs heb aangepast bij de vraag: "Heb je verkering/relatie?" en ik "nee" heb geantwoord? - ik dus nix te maken heb met dat telefoontje van haar? ![]() - ik het nummer van RemCo dus helemaal niet heb? - ik me afvraag waarom ik dat ook mot hebben? ![]() - RemCo dus niet te snel dingen mot verzinnen na 1 telefoontje? ![]() - ik zo'n stomme streken echt niet zou gaan uithalen? ![]() - ik vanmorgen er dus 8er kwam dat ze RemCo ook had gebeld die avond? 8* - ik al een reply wilde maken? - dat niet kon aangezien ik naar school moest toen en ik dus te weinig tijd had? - ik het dus nu maar doe? - ik me vet verbaasde dat Judith mij belde die avond? - we al weken geen contact hebben gehad via MSN? - RemCo dus ook niet mot oordelen dat zij hem geblokt heeft? ![]() - of ze mot mij ook geblokt hebben, maar waarom zou ik niet weten, ze kan me hoogst waarschijnlijk toch niet herinneren... ![]() - ze waarschijnlijk na het ongeluk niet meer op MSN is geweest? - ik niet begrijp dat RemCo zich niet druk maakt over dit alles, terwijl hij er wel een lange reply over mot posten? ![]() - ik niet begrijp waarom Judith RemCo steeds wegklikt op de mobiel? - ik het wel uiterst laag vind dat-ie mij van dit soort dingen verdenkt? - alsof ik nix anders te doen heb?!?!?! (op zaterdagavond! Uitgaan! De leukste avond van de week... )- ik ook het adres van RemCo helemaal niet heb? ![]() - ik niet zou weten wat ik daar mee zou motten aanvangen? ![]() - ik ech nie zou weten wie de persoon van s.com is waar RemCo het over heeft? ![]() - het halve topic niet meer over sport gaat Remmie? ![]() - Remco het zo nodig moest posten, hij had me ook kunnen mailen... - er nergens uit blijkt dat ik je loop te fokken? ![]() - dat RemCo's eigen gedachtes en oordelen zijn?!?!?! ![]() - ik RemCo niet de grond wil intrappen? ![]() - ik alleen duidelijkheid wil over hoe RemCo komt aan MSN-gesprekken waar hij geen fluit mee te maken heeft? - dat inbreuk op privacy is? - er trouwens weinig mensen zijn van dit forum die mij in de MSN-lijst hebben staan? - ik het echt SUPERTRIEST vind van RemCo dat anderen mij motten overtuigen om hem te ontblokken, terwijl ze mijn kant van het verhaal nog niet eens hebben gehoord?!?!?!?!?!?! ![]() - dat nog altijd mijn eigen keuze is om hem te ontblokken of niet? - ik normaal doe? - ik bloedserieus oordeel met deze post? - als RemCo dit alles niet gelooft dat dan zijn eigen probleem is? - ik vanaf vrijdagavond toen ik dat MSN-gesprek las op het forum dat ik ook de hele tijd aant piekeren ben over dit alles? - RemCo dus niet alleen naar zijn eigen situatie mot kijken? ![]() - het mij soms lijkt dat-ie zich helemaal nix aantrekt hoe anderen zich in bepaalde situaties voelen? - ik het wel naar vind dat RemCo door mij een neukweekend heeft gehad? - MAAR IK VOOR EEN GEDEELTE OOK DOOR HEM?!?!?! - dit het einde is? - mijn eten koud wordt? - ik hem dus peer? - ajuus Laatst aangepast door Oizo : 17 February 2003 om 20:21 |
|