|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
- ik weer terug ben uit london
- ik eigenlijk al om 11 uur thuis was, maar eerst ff bijgeslapen heb - het echt supergaaf was - een dagje london ook nog is met een punt beloond werd - dit echt mooie vooruitzichten geeft - we gister om 1020 engelse tijd daar landen - we blijkbaar het verkeerde kaartje gekocht hadden voor de trein waarmee we reisden. - het maar 3 pound scheelde, en die naaier ons gewoon liet betalen - we daarna een bus wilden nemen - dat ook wel lukte - er na 5 minuten onverwacht een einde kwam aan onze busrit - dat kwam omdat die vent ons er uit gooide - we in onze ogen niks fout deden - het ophangen van een vlaggetje en het trekken van gekke bekken niet echt heel erg is lijkt mij - we toen even naar buckingham palace zijn gegaan - dat gevolgd werd door een bezoekje aan chelsea - dat stadion ook prachtig is - dit stadion ook midden in een woonwijk ligt - we daarna door wimbledon gelopen hebben - we geen voetbalstadion konden vinden - we alleen het heilige gras zagen - we daarna maar richting stadion gingen - k mijn vlag, 1.2 bij 0.7 niet meer naar binne kreeg - dit echt triest was - k niks los laat over de wedstrijd - jullie die zelf op tv gezien hebben - ik me afvraaf of ik nog gefilmd ben - we namelijk 3 meter van de cornervlag vandaan stonden - het mij spijt dat ik geen sms-jes heb kunnen versturen - er namelijk onvoldoende beltegoed was. - ik zo even centjes ga verdienen |
![]() |