|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik bijzonder baal van dat klote studiefinacierings-instituut? ![]() ![]() - Er dus nog niks gestort is? - Bert dus blut is? - Dat ergens wel goed uitkomt? - Geld dat ik niet heb ik ook niet uit kan geven ![]() - Er nl een erg dure maand aan staat te komen? - De afgelopen week al duur zat was ![]() - Een avondje niks dus ook wel eens mag ![]() - Roda vanaaf won met 2-0 van Tukkerboy´s club? - Het spel verder nergens op leek? - We op de één of andere belachelijke wijze de scheids voor het eerst dit jaar eens mee hadden? ![]() - Twente nl 2 belachelijke rode kaarten kreeg? - Het mij nog steeds niet duidelijk is waarom? - Jack van Hulten bedankt? - Het bij Roda echter geen zak uit maakt tegen hoeveel man ze spelen? - Twente met 9 man alsnog kansen kreeg? - Roda DUS belabberd speelde? - Maar wel weer won? - Er na afloop een grote mat-partij was op de tribune? - Tussen de Brigate Fanatica Kerkrade en enkele North-siders? - Het geheel uit de hand liep? - Een lid van de Fanatica-brigade iets tegen Roorda riep en Soetaers daarna een wegwerp-gebaar maakte? - Dat lid ook al eens mot had tijdens een protest-actie tegen FC Limburg? - Hij nu dus een deel van de harde kern over zich heen kreeg? - Dat hilarische beelden opleverde? - Ondergetekende een spandoek af was aan het halen, waardoor hij het gebeuren op een meter afstand aanschouwde? - Ik wel foto´s post zodra ze er zijn? - Ik Bon idd ge-smst had ![]() - Hier in stond dat Roda weer boven NEC staat ![]() - Dat in feite niet meer dan normaal is ![]() - Ik vanaaf ook telefoon van iemand kreeg? - Ik eerst nie wist wie het was? - Hij zich Bazzemans noemde daarna ![]() - Die mij wijs maakte dat we nu DUS van Graafschap gingen verliezen komende week? - Hij dat zelf echter niet meemaakt? - Ik maares ga phitten ![]() - Houdoe ![]() |
![]() |