|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
WJD:
-Ik in dit WJD het vooral ga hebben over sport? -Ik dus het sport gehalte wat ga verhogen in dit topic? ![]() -Ajax verloren heeft? -Dat niet eens verassend is? -Het namelijk in Utrecht gebeurde? -De titelstrijd dus inderdaad beslist lijkt? -Je dat natuurlijk nooit zeker weet? -Ook al niet omdat PSV gister goed wegkwam tegen Nac? -De scheids heeft verteld dat hij zag dat het hands was maar het niet opzettelijk vond? ![]() -Dat nogal raar is ![]() -Ajax nog moet gaan uitkijken voor Feyenoord? -Er dit weekeinde veel rode kaarten vielen? -De raarste die ik tot nu toe heb gezien waren bij Roda-Twente? -Ik Sonkaya behoorlijk kinderachtig bezig vond? -Hij blijkbaar al de hele wedstrijd wat ruzie had met Heubach? ![]() -Hij echt de tweede gele kaart van Heuback zocht? -Toen Heubach die uiteindelijk kreeg stond Sonkaya heel kinderachtig te zwaaien -:r -Ik me afvraag wat Bart hier van vind? -Sluiter de finale van het ABN-Amro toernooi heeft verloren? -Ik maar weer eens ophoud met dit niet zo boeiende WJDje? - ![]() |
![]() |
![]() |