oke, sorry ik was een tijdje weg.. Ik zal nog wat opheldering plaatsen..
Citaat:
Als je weet dat het geesten zijn, dan weet je ook dat anderen ze niet kunnen zien ofnie? Kan je als je ze gezien hebt ook tekenen hoe ze eruit zien?
of hoor je ze meestal alleen?
|
Je weet eigenlijk nooit zeker of het geesten zijn.. Maja.. Als je veel boeken erover leest,(info boeken) kom je er vanzelf achter.. En of andere ze kunnen zien weet ik niet, want ze zijn er alleen als ik alleen ben.
Of ik ze kan tekenen? Hoe kun je een soort wazig iets nou tekenen? Aangezien mijn tekentalenten ergens moeten stoppen kan ik je op deze vraag alleen een Nee Antwoord geven.. Sorry...
Citaat:
ben je er dan gewoon niet ongeloofelijk bang van? :s
|
Wat je vergeet is (sorry dat ik dit nog niet heb gezegd) dat ik ze al zie sinds mijn 8ste levensjaar zie. Nu ben ik 14, dus dat is al zo'n 6 jaar. En int begin was ik er bang van ja.. Maar dat is een heel erg lang verhaal, waar ik zo liever niet helemaal alles over vertel.. sorry
Citaat:
Hoe ga jij er mee om ben je niet bang voor ze?
|
Lees boven
Citaat:
nee,dan niet,maar ik denk dat de kans dat je een lieve vriendelijk man/vrouw tegenkomt redelijk klein is,het blijven geesten hé :s
|
Geest of niet, ze ervaren zichzelf als gewone mensen, alleen een een soort andere wereld.
Citaat:
hmz, ik zou mij eerder afvragen of die geesten alles kunnen zien wat je doet... laten we in mijn geval hopen van niet
|
Laten we dat idd maar hopen.. Alleen weet ik dat ze in mijn geval eigenlijk alleen komen als ik mega erge problemen heb, en als ik depressief ben... Maja, wie weet zweven ze wel de hele dag onzichtbaar om me heen
Citaat:
ik geloof nog steeds niet dat ze bestaan.. Leg nog eens uit waarom, ik snap ut niet
|
Niks aan uit te leggen.. Je geloofd erin of je geloofd er niet in.. Veel valt er niet aan uit te leggen
Naja
Ik hoop dat er wat opheldering is nou.. Sorry voor het late antwoord.. Ik ben erg druk de laatste tijd.. nogmaals sorry